Forslag?

jealie26

Gift med forumet
Noen som har forslag til hva man skal finne på for noe idag? Har fri, og det er deiiiilig sol ute her....[:)]

Kom deg ut i godværet og nyyyyt det [:D] Gå deg en tur, gjør godt for både kropp og sjel!
Misunner dere som kan ut og gå.. Jeg er helt låst pga bekkenet og ryggen [:(]
Ha en kjempe fin dag da og kos deg masse [:)][:)][:)]

En god idè...gå en tur...gå innom butikken, kjøpe med noe jordbær (fikk så lyst på det når jeg så den andre tråden her, hehe) og sette seg på verandaen med noe gøy å lese i....nye mamma/gravid-blader enda tro? heeh...
Stakkars deg, bekkenløsning er ikke noe godt..jeg har og det i mild form, og merker at når jeg overanstrenger meg så blir jeg liggende rett ut...
Ha en goood dag du og [:D]

Takk takk! Kos deg med jordbær [:D] Mmm,det fikk jeg også lyst på- med vaniljesaus nam nam [:)]
ORIGINAL: jealie24

En god idè...gå en tur...gå innom butikken, kjøpe med noe jordbær (fikk så lyst på det når jeg så den andre tråden her, hehe) og sette seg på verandaen med noe gøy å lese i....nye mamma/gravid-blader enda tro? heeh...
Stakkars deg, bekkenløsning er ikke noe godt..jeg har og det i mild form, og merker at når jeg overanstrenger meg så blir jeg liggende rett ut...
Ha en goood dag du og [:D]

Herlig med sol!! Skulle ønske vi også var i telemark nå!!! Men, neida, her er det overskya, (faktisk ikke regn!!! enda...) Ta deg en tur ut du!! og nyyyyt sola!!![:)] For min del skal jeg på skolen snart... sukk...norsk-syntaks..[&:][:'(] hehe, KOS deg hvertfall!!![:)][:)]

Kos deg ute i godværet og spis noen ekstra jordbær for meg også da [:D]

Godt å se du ikke er pålogga - eh.. dvs.. ute og nyter det herlige været!!
Her er det ikke så herlig vær at vi "plages med det" for å si det sånn..

Skal vel ut og handle litt etter at lillemann har hvilt litt og fått seg no lunch..

Back
Topp