Forslag til termingruppebilde :)

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Størrelsen kan helt sikkert endres til passende for forumet :)

Tenkte det var greit med litt forskjellige forslag, fra flere brukere :)

:)

2 nye med høststemning.tumblr_mbcl5jpb0h1ri3vgio1_500_large.jpg høst.jpg 65133_186588488150586_789891672_n_large.jpg 19140367137790901_m7y4HX68_c_large.jpg

Gi gjerne beskjed om det er noe spesifikt dere vil ha med på bildene, så er det lettere for oss å lage forslag :)

Uff, likte ikke det med sykkelen. Syns det passer til et forum for de som har mistet. :-/ unnskyld.
Meeen likte veldig godt det med barnet på!! :)

Likte det første med ungen på :)

av disse tre likte jeg det med dyra på,de to andre syns jeg hadde et veldig trist preg :( Fikk liksom litt vondt av den lille gutten,vet ikke hvorfor. kan vi ikke ha et med en baby på da? :)

av disse tre likte jeg det med dyra på,de to andre syns jeg hadde et veldig trist preg :( Fikk liksom litt vondt av den lille gutten,vet ikke hvorfor. kan vi ikke ha et med en baby på da? :)
Det med sykkelen er jeg enig i at ble feil!
Jeg personlig ønsker ikke å ha bilde av noen andre sin baby som signatur! Tenkte derfor det med barnet som bøyer seg var greit, da det ikke viser ansiktet :)

Men vi er forskjellige! Har jo mange andre fine forslag også :)

ja,alle har forskjellige meninger vetu! :) Kanksje vi skulle tatt et bilde med noen fine høstfarger bare da? Bare slenger ut noen forslag jeg. flinke dere som finner disse fine bildenen da! :)

Kan jeg laste inn mine bilder her? så kan vi samle alle vi lager her inne??? Så kan vi stemme over de når vi nærmer oss uke 12?? Så vet vi alle at vi er på den sikre sia :)

Back
Topp