Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Størrelsen kan helt sikkert endres til passende for forumet
Tenkte det var greit med litt forskjellige forslag, fra flere brukere
Vis vedlegget 2314
Vis vedlegget 2315
Vis vedlegget 2316
![]()
Ja, det er nok min favoritt ogsåNydelige
Forelsket meg i det barnebildet!![]()
Nydelige
Forelsket meg i det barnebildet!![]()
Trenger da ikke si unnskyld for det, er jo bare forslag. Ser det forsåvidt selv når du sier det :/Uff, likte ikke det med sykkelen. Syns det passer til et forum for de som har mistet. :-/ unnskyld.
Meeen likte veldig godt det med barnet på!!![]()
Tok det bort jegUff, likte ikke det med sykkelen. Syns det passer til et forum for de som har mistet. :-/ unnskyld.
Trenger ikke ta det bort bare for at jeg ikke likte det daTok det bort jeg
Får legge til ett par imorgen![]()
Jeg har fjerna linken, men bildet er der jo enda?!? Haha.Trenger ikke ta det bort bare for at jeg ikke likte det dakan hende andre liker det
Syns uansett at du er kjempeflink som klarer og gidder bruke tid på disse bildene <3
Det med sykkelen er jeg enig i at ble feil!av disse tre likte jeg det med dyra på,de to andre syns jeg hadde et veldig trist pregFikk liksom litt vondt av den lille gutten,vet ikke hvorfor. kan vi ikke ha et med en baby på da?
![]()
Skal se hva jeg får tilja,alle har forskjellige meninger vetu!Kanksje vi skulle tatt et bilde med noen fine høstfarger bare da? Bare slenger ut noen forslag jeg. flinke dere som finner disse fine bildenen da!
![]()
Lurt syns jegKan jeg laste inn mine bilder her? så kan vi samle alle vi lager her inne??? Så kan vi stemme over de når vi nærmer oss uke 12?? Så vet vi alle at vi er på den sikre sia![]()
Lurt syns jeg![]()
Tenkte faktisk akkurat det samme:-/Uff, likte ikke det med sykkelen. Syns det passer til et forum for de som har mistet. :-/ unnskyld.