Forslag til stellevesker?

Jeg har en av stelleveskene til Smallstuff, i italiensk skinn. Etter jeg var ferdig å bruke stelleveske til guttungen har jeg brukt den daglig som egen veske/arbeidsveske. Den har blitt hardt brukt, og ser enda fin som ny ut, så kvaliteten er helt fantastisk! Ikke noe problem å bruke den med neste baby :)

Vis vedlegget 156427
Jeg har denne til storesøster, og kommer til å bruke til lille også, er kjempe fornøyd :) Bare blitt finere med tiden :) men kommer til å kjøpe en helt enkel en til å ha på trilleturer i grisevær

Jeg kjøpte Stokke stelleveske sammen med vogna, for å finne ut at jeg har jo Troller stelleveske etter storebror :D
Men jeg kommer til å bruke primært Stokke sin :) (grå)

ImageUploadedByBV Forum1452885515.999100.jpg
ImageUploadedByBV Forum1452885462.949791.jpg

Jeg aner ikke hva jeg skal ha enda, men tenker vi må ha en som ikke er alt for feminin siden min skjeggete mannemann også skal bruke den ;) At den har stor og god plass med en del lommer.. Leiter og leiter, men finner ikke DEN liksom. Alle jeg faller for er veldig feminine, så kanskje han bare får bruke militærsekken sin :p
bea6003b021f2503b638403bb4774473

Jeg kjøpte denne med tanke på at mannen også bruker den. Love it!!
Skip hop.

Jeg har et tips som er greit å vite.. Og det er å ha stelleveske med glidelås :p bestilte en fra skip hop (tror jeg det var) sist som kun hadde en trykknapp for å lukkes i toppen. Ikke veldig egnet i regn og sludd haha!

Vi har en stelleveske som kostet 200,- fra forrige gang...og den er kjiiiiiip. Tror jeg skal unne meg en ny en. Så kan far ha den gamle...? ☺️

Jeg har Storksak bailey black. Passer både mammaer og pappaer. Veldig god plass i den så vi har også brukt den som weekendbag. Og også som håndbagasje på flyet. Følger med en mindre veske tilby ha flasker i, og en stellematte. Veldig fornøyd med den. Eneste ulempen er at det fester seg hår på den. Skulle vært glatt ytterside. ImageUploadedByBV Forum1452896472.969609.jpg

Jeg hadde stelleveske fra starten av med førstemann. Gikk ganske fort over til fjellreven ryggsekk, og kun brukt det siden da :) godt å kunne ha sekk på ryggen og ha ledige armer til ungen! :)

Back
Topp