Forslag til stellevesker?

whatthewhat

Glad i forumet
Min gamle er ødelagt og trenger ny! Klarer ikke bestemme meg for stelleveske eller Evt en vanlig stor veske! Hva skal dere?

Har i utgangspunktet tenkt vanlig, romslig veske. Har fått stellematte til å ha med i veska av ei venninne, så tenkte å spare penger der.

Men så så jeg denne her! ImageUploadedByBV Forum1452849521.068122.jpg
Og den er så meg at jeg er nødt til å kjøpe den. Sånn kan det gå!

Jeg har en av stelleveskene til Smallstuff, i italiensk skinn. Etter jeg var ferdig å bruke stelleveske til guttungen har jeg brukt den daglig som egen veske/arbeidsveske. Den har blitt hardt brukt, og ser enda fin som ny ut, så kvaliteten er helt fantastisk! Ikke noe problem å bruke den med neste baby :)

image.jpeg

Har i utgangspunktet tenkt vanlig, romslig veske. Har fått stellematte til å ha med i veska av ei venninne, så tenkte å spare penger der.

Men så så jeg denne her! Vis vedlegget 156421
Og den er så meg at jeg er nødt til å kjøpe den. Sånn kan det gå!
Oi den var skikkelig fin!! HV heter den?

Jeg har en av stelleveskene til Smallstuff, i italiensk skinn. Etter jeg var ferdig å bruke stelleveske til guttungen har jeg brukt den daglig som egen veske/arbeidsveske. Den har blitt hardt brukt, og ser enda fin som ny ut, så kvaliteten er helt fantastisk! Ikke noe problem å bruke den med neste baby :)

Vis vedlegget 156427
Den var også skikkelig fin!! Ja det EE litt det jeg tenker på jeg ogSå! At det hadde vært fint om den kunne brukes etterpå også! Den har klart seg bra gjennom regnvær og Alt?

Jeg aner ikke hva jeg skal ha enda, men tenker vi må ha en som ikke er alt for feminin siden min skjeggete mannemann også skal bruke den ;) At den har stor og god plass med en del lommer.. Leiter og leiter, men finner ikke DEN liksom. Alle jeg faller for er veldig feminine, så kanskje han bare får bruke militærsekken sin :p

Den var også skikkelig fin!! Ja det EE litt det jeg tenker på jeg ogSå! At det hadde vært fint om den kunne brukes etterpå også! Den har klart seg bra gjennom regnvær og Alt?
Huff ja, det er nesten litt flaut hvor hardt jeg har brukt denne vesken, og latt den gjennomgå. Men all slags drittvær og tunge gjenstander jeg har stappet den full med i løpet av disse 3 årene jeg har brukt den daglig har ikke tatt noe skade på den. Så den er verd hver en krone synes jeg. Ekstremt romslig er den også :D

Har en storksak lucinda som jeg har vunnet her på babyverden :)

• Liker
Reactions: BMC
Sikler litt på denne: http://www.itskaos.no/products/kaosransel-blue

Men kjøpte stelleveske fra storksak sist til nesten 2500. Men syntes den er så tung.
Den var også Fin! Hjelp så mye fine det er å velge, jeg hadde bare en som
Hørte med
Vogna sist så har lissom ikke satt meg inn i dette. Det eneste jeg kjenner er at de er jo så dyre at man nesten kan investere i en designerveske isteden! (Det hadde vært en fin unnskyldning til mannen det:) )

Den var også Fin! Hjelp så mye fine det er å velge, jeg hadde bare en som
Hørte med
Vogna sist så har lissom ikke satt meg inn i dette. Det eneste jeg kjenner er at de er jo så dyre at man nesten kan investere i en designerveske isteden! (Det hadde vært en fin unnskyldning til mannen det:) )

Kjekt å kunne ha den på ryggen. Tenker hvert fall nå som jeg får to barn og den ene ser sitt snitt til å stikke av så fort han får sjans. :p

Veldig usikker. Vil ha en som på en måte er babyen sin, og både mannen og jeg er komfortable med å bære rundt på :) Lenger enn det har jeg ikke kommet i tankerekken :p

Last edited:
Back
Topp