Forslag til skjult gruppe navn?

Jaaa, om vi alle skriver litt, så kommer vi fort dit:smiley-bounce012:gen014:cool05

Synes det er mye lettere å skrive inne på skjult siden da er det ikke hvem som helst som kan se det, også er det mye enklere å bli kjent med hverandre ☺️

Synes det er mye lettere å skrive inne på skjult siden da er det ikke hvem som helst som kan se det, også er det mye enklere å bli kjent med hverandre ☺️

Jeg er helt enig, men vi må skrive en del for å komme oss dit:)

Da er det bare å dra frem tomlene damer :hilarious:

Wuhuuuu bare å fortsette:joyful:

Skal vi lage avstemning eller skal vi vente til vi er flere? :joyful:

Sniker fra prøvergruppa her som håper på midten av mai-spire :greet025

Skjønner jeg det riktig at dere viser til mayday -altså nødsignalet? Mulig jeg overtolker, men jeg forbinder nød med fare og noe negativt, og i forbindelse med graviditet (hvor ting kan gå skikkelig galt på slutten også), så ser jeg ikke humoren :oops:

Ellers: har lest i prøvergruppa at de ønsker å bidra i forbindelse med navnevalg, så på vegne av de håper jeg dere venter :smiley-angelic002

EDIT: Jeg skal visst ikke være med i maigruppa uansett, så ikke bry dere om hva jeg skrev

Last edited:

Skjønner jeg det riktig at dere viser til mayday -altså nødsignalet? Mulig jeg overtolker, men jeg forbinder nød med fare og noe negativt, og i forbindelse med graviditet (hvor ting kan gå skikkelig galt på slutten også), så ser jeg ikke humoren :oops:

Ellers: har lest i prøvergruppa at de ønsker å bidra i forbindelse med navnevalg, så på vegne av de håper jeg dere venter :smiley-angelic002
Er nok det vi sikter til ja men så klart ikke med den baktanken der :shy: Det er jo bare på gøy, ikke noe verre enn det. .

Ja blelitt revet med men så klart skal vi vente med avstemning:)

Hvis det er starwars fans her så kan vi velge May the force be with you? Den er jo positiv også da :shy:
Vet den har vært en del ganger også men liker den :joyful:

det er humor.... har to barn fra før, og har jammen meg tenkt mayday mange ganger når melkeglass faller fra bordet, når vi er 4 stk på vei ut døra og alt er kaos, når riene starter og pappan river seg i håret av panikk... det trenger ikke handle om død og forferdelse..

Hvordan vet vi hvor mange innlegg vi har i gruppa?:oops:

Hvordan vet vi hvor mange innlegg vi har i gruppa?:oops:
Hvis du går så du ser alle termingruppene i 2021 så står det under Mai 2021 :joyful:

Vi nærmer oss 3000 innlegg med stormskritt!

Her er forslag så langt:
Mayday2021
Mayhem2021
Maiblomstene2021
Maytheforcebewithyou2021
Mailykke2021

Kom med forslag hvis du har. ❤️

Back
Topp