Ja, vi er snart oppe i 900 innlegg alleredeHåper alle blir med i lekene vi har i gang, der kan det hamsters innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi er snart oppe i 900 innlegg alleredeHåper alle blir med i lekene vi har i gang, der kan det hamsters innlegg
Synes det er mye lettere å skrive inne på skjult siden da er det ikke hvem som helst som kan se det, også er det mye enklere å bli kjent med hverandre
Da er det bare å dra frem tomlene damer
Tenker vi skal vente med avstemning til vi er flere og kanskje nærmere 5000 innlegg? Så får flere sagt son mening og vi har bedre tid til å tenke frem flere alternativerSkal vi lage avstemning eller skal vi vente til vi er flere?
Er nok det vi sikter til ja men så klart ikke med den baktanken der Det er jo bare på gøy, ikke noe verre enn det. .Sniker fra prøvergruppa her som håper på midten av mai-spire
Skjønner jeg det riktig at dere viser til mayday -altså nødsignalet? Mulig jeg overtolker, men jeg forbinder nød med fare og noe negativt, og i forbindelse med graviditet (hvor ting kan gå skikkelig galt på slutten også), så ser jeg ikke humoren
Ellers: har lest i prøvergruppa at de ønsker å bidra i forbindelse med navnevalg, så på vegne av de håper jeg dere venter
Vet den har vært en del ganger også men liker denHvis det er starwars fans her så kan vi velge May the force be with you? Den er jo positiv også da
det er humor.... har to barn fra før, og har jammen meg tenkt mayday mange ganger når melkeglass faller fra bordet, når vi er 4 stk på vei ut døra og alt er kaos, når riene starter og pappan river seg i håret av panikk... det trenger ikke handle om død og forferdelse..Sniker fra prøvergruppa her som håper på midten av mai-spire
Skjønner jeg det riktig at dere viser til mayday -altså nødsignalet? Mulig jeg overtolker, men jeg forbinder nød med fare og noe negativt, og i forbindelse med graviditet (hvor ting kan gå skikkelig galt på slutten også), så ser jeg ikke humoren
Ellers: har lest i prøvergruppa at de ønsker å bidra i forbindelse med navnevalg, så på vegne av de håper jeg dere venter
Ler så jeg grinerMayday
Hvis du går så du ser alle termingruppene i 2021 så står det under Mai 2021Hvordan vet vi hvor mange innlegg vi har i gruppa?
Hvis du går ut av maigruppen og ser alle gruppene som er for 2021 så står det hvor mange innlegg vi harHvordan vet vi hvor mange innlegg vi har i gruppa?