Forslag til skjult gruppe navn?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Noen som har noen gode forslag til navn?

:joyful:

Vet at 'It's gonna be May' er gjort alt for mange ganger:hilarious:

Mayday :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Maiblomstene2021:Heartred?
Mailykke2021:Heartred?

Et av kriteriene for å få skjult forum er å ha skrevet 50 innlegg. For å finne ut om du er innafor med det går du inn på linken her:

https://forum.babyverden.no/search/22063007/?searchform=1

også skriver du inn brukernavnet ditt og velger mai2021 under søkefelt for å få opp hvor mange innlegg du har. Kan bruke dato også dersom du har skrevet i andre forum før

Et av kriteriene for å få skjult forum er å ha skrevet 50 innlegg. For å finne ut om du er innafor med det går du inn på linken her:

https://forum.babyverden.no/search/22063007/?searchform=1

også skriver du inn brukernavnet ditt og velger mai2021 under søkefelt for å få opp hvor mange innlegg du har. Kan bruke dato også dersom du har skrevet i andre forum før

Hvem skal vi sende til for å få tilgang til skjult gruppe?

Hvem skal vi sende til for å få tilgang til skjult gruppe?
Til en som er forumansvarlig :cat: Er et par av dem, vi må bare nå 5000 innlegg inne i termingruppa først :eek:

Edit; er visst en forumansvarlig og hun kan man finne direkte meldings link til i ene festet innlegg her inne i termingruppa :joyful:

Til en som er forumansvarlig :cat: Er et par av dem, vi må bare nå 5000 innlegg inne i termingruppa først :eek:

Haha, da har vi litt igjen å gå på:hilarious: Lurte på om vi hadde valgt tilgangsansvarlig, men det er det jo ikke valgt ennå:laughing021

Haha, da har vi litt igjen å gå på:hilarious: Lurte på om vi hadde valgt tilgangsansvarlig, men det er det jo ikke valgt ennå:laughing021
Nei, jeg har sitti på forum i hele dag for jeg vil gjøre en innsats for å få skjult forum :joyful: Har ikke noe annet å gjøre når man har ferie, det er søndag, det tordner og man ruger :hilarious:

Nei, jeg har sitti på forum i hele dag for jeg vil gjøre en innsats for å få skjult forum :joyful: Har ikke noe annet å gjøre når man har ferie, det er søndag, det tordner og man ruger :hilarious:

Forum er greit tidsfordriv:D

Bare en liten påminnelse. For å få bli med i skjult gruppe må man oppfylle disse kravene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Ellers må vi opp i 5000 innlegg og må velge en forumsamsvarlig for skjult gruppe

Håper alle blir med i lekene vi har i gang, der kan det hamsters innlegg :joyful:

Back
Topp