Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

?
?Er ikke sikkert flere deler vår humor, men du er min nye venn etter det navneforslaget

Virker som at flere liker det?! Blir det MayDay2021 så DÆVVER JEGMayday![]()

Et av kriteriene for å få skjult forum er å ha skrevet 50 innlegg. For å finne ut om du er innafor med det går du inn på linken her:
https://forum.babyverden.no/search/22063007/?searchform=1
også skriver du inn brukernavnet ditt og velger mai2021 under søkefelt for å få opp hvor mange innlegg du har. Kan bruke dato også dersom du har skrevet i andre forum før
Til en som er forumansvarligHvem skal vi sende til for å få tilgang til skjult gruppe?
Er et par av dem, vi må bare nå 5000 innlegg inne i termingruppa først 
Til en som er forumansvarligEr et par av dem, vi må bare nå 5000 innlegg inne i termingruppa først
![]()
Lurte på om vi hadde valgt tilgangsansvarlig, men det er det jo ikke valgt ennå
Nei, jeg har sitti på forum i hele dag for jeg vil gjøre en innsats for å få skjult forumHaha, da har vi litt igjen å gå påLurte på om vi hadde valgt tilgangsansvarlig, men det er det jo ikke valgt ennå
![]()
Har ikke noe annet å gjøre når man har ferie, det er søndag, det tordner og man ruger 
haha ja ! enig !!Virker som at flere liker det?! Blir det MayDay2021 så DÆVVER JEG![]()
har laget noen leketråder, så hvis alle skriver litt der får vi raskt 5000!Haha, da har vi litt igjen å gå påLurte på om vi hadde valgt tilgangsansvarlig, men det er det jo ikke valgt ennå
![]()
Nei, jeg har sitti på forum i hele dag for jeg vil gjøre en innsats for å få skjult forumHar ikke noe annet å gjøre når man har ferie, det er søndag, det tordner og man ruger
![]()
har laget noen leketråder, så hvis alle skriver litt der får vi raskt 5000!![]()

her og! hahaEr igang![]()