Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å jeg elsker detMayday
Å jeg elsker det
Er ikke sikkert flere deler vår humor, men du er min nye venn etter det navneforslaget
Virker som at flere liker det?! Blir det MayDay2021 så DÆVVER JEGMayday
Et av kriteriene for å få skjult forum er å ha skrevet 50 innlegg. For å finne ut om du er innafor med det går du inn på linken her:
https://forum.babyverden.no/search/22063007/?searchform=1
også skriver du inn brukernavnet ditt og velger mai2021 under søkefelt for å få opp hvor mange innlegg du har. Kan bruke dato også dersom du har skrevet i andre forum før
Til en som er forumansvarlig Er et par av dem, vi må bare nå 5000 innlegg inne i termingruppa førstHvem skal vi sende til for å få tilgang til skjult gruppe?
Til en som er forumansvarlig Er et par av dem, vi må bare nå 5000 innlegg inne i termingruppa først
Nei, jeg har sitti på forum i hele dag for jeg vil gjøre en innsats for å få skjult forum Har ikke noe annet å gjøre når man har ferie, det er søndag, det tordner og man rugerHaha, da har vi litt igjen å gå på Lurte på om vi hadde valgt tilgangsansvarlig, men det er det jo ikke valgt ennå
haha ja ! enig !!Virker som at flere liker det?! Blir det MayDay2021 så DÆVVER JEG
har laget noen leketråder, så hvis alle skriver litt der får vi raskt 5000!Haha, da har vi litt igjen å gå på Lurte på om vi hadde valgt tilgangsansvarlig, men det er det jo ikke valgt ennå
Nei, jeg har sitti på forum i hele dag for jeg vil gjøre en innsats for å få skjult forum Har ikke noe annet å gjøre når man har ferie, det er søndag, det tordner og man ruger
har laget noen leketråder, så hvis alle skriver litt der får vi raskt 5000!
her og! hahaEr igang