Forslag til serier?

Supa'Mama

September 2013 <3
Ble inspirert da vi pratet om Sons of Anarchy :D
Forslag til flere gode serier? For øyeblikket er det Breaking Bad og Arrow det går i, de fleste har jo pause :(
 
Jeg har veldig variert smak da, men her kommer de jeg liker : SOA, Dexter, Glee, Sopranos (must see, SOA har jo intern vits ift Sopranos i sesong 2 ;) ), Nip/Tuck, Greys, The L Word. Ja, det var de jeg kom på i farten :)
 
Vi ser Person of interest nå. Har hatt en periode hvor vi så Nikita, men jeg ble lei etter 3 sesonger.
 
Bra serier jeg har sett/ser på Game of trones. Breaking bad, dexter, true blood, vampire diaries, sparticus, ser også masse på komedie, big bang theori, how i met your Mother, modern family, family Guy, simpsons, american dad futurama og south park:) awesome serier, vet det er mange, men har ikke noe liv:p
 
Bra serier jeg har sett/ser på Game of trones. Breaking bad, dexter, true blood, vampire diaries, sparticus, ser også masse på komedie, big bang theori, how i met your Mother, modern family, family Guy, simpsons, american dad futurama og south park:) awesome serier, vet det er mange, men har ikke noe liv:p
OMG, hvordan kunne jeg glemme TRUE BLOOD!! :p
 
åååååh Jax i Sons of Anarcy er bare såååå fin :p haha <3
 
Jeg så første episode av SOA nå, denne skal jeg følge med på! Deilig med Netflix Og IPad i senga når man er kvalm og egentlig ikke orker noe!
 
Back
Topp