Forslag til orginale bryllup!?

feb&mars

Elsker forumet
Jeg og sambo har planer om å gifte oss neste år. Sambo har lyst å ha bryllupsfesten orginal.Har vært inne på tanken om å leige båt/skip å ha den på..men er jo kanondyrt...han har lyst å gjøre noe som ikke alle andre har, noen med forslag!?!??!?? ca 70-100gjester...[8D]

vi holdt på ett år og bare sende ut txtmld dagen før og invitere alle på pølsefest i hagen [;)]
Hadde gjort det og, men man måtte jo søke først og sende inn papirene tre til fire uker før og det hadde vi ikke tid til [8D] pluss litt annet småtteri..

oj, kan vel risikere at det kunne blitt få gjester da..ikke alle som kan stille opp på en dags varsel [8D] Men tenkte mer orginale plasser å ha festen eller å gjøre bryllupsfesten, må vel gi beskjed til gjestene 3mnd før bryllupet, det er vel det som er vanlig..

Vi skal ha vielsen og festen inne på en låve... [;)]

alt som ikke er i kirken og treretters middag i leid lokale med hvite duker, er jo originalt da.. så det er jo bare fantasien som setter grenser..

vi giftet oss i november - og skal ha festen i juli..
på min svigerinnes steingamle, urslitte låve.. vi skal grille elgkjøtt - fordi mannen min jakter.. vi skal ha kaker - fordi jeg er en kakemons.. og vi skal kaste hestesko og danse under åpen himmel - høyt oppe på fjellet..

Jeg skal i vikingbryllup te sommeren og gleder meg masse.
Som sagt så er det jo bare fantasien som setter grenser, men hva tenker du at dere skal ha med fra et "vanlig" bryllup da? tradisjonell brudekjole, stivpynta gjester, flott middag osv?? Ute eller inne og når på året er det planlagt? Har dere noen interesser som man kan bruke som tema eller flette inn i festen på en måte?

Jeg syns det hadde vært fantastisk moro å hatt bryllup hvor alle måtte kledd seg i barokk kjoler og "dresser", man kan leie fra teater og oprahus, så det er ikke umulig å få tak i "kostymer" heller[:D]

Vi har tenkt på mai og august. Vi har en utslitt låve, som skal rives..men den er nok ikke ferdig bygd på noen år enda..Tror ikke jeg vil ha folk inni den slik den ser ut nå[8D] Er jo et alternativ å vente noen år med å gifte seg til den er ferdig, men blir vel et par barn før den tid og kansje litt dumt å drøye det så lenge da. Mannen tenker mer sånn ha det på et skip, en låve, ja noe litt orginalt. men ikke utkledning egentlig, for det liker ingen av oss[;)]

Back
Topp