M Maria1981 Andre møte med forumet 1 Jan 2017 #1 Jeg har 3 barn som heter thea. Kaja og theo og jeg prøver og finne et navn som som passer med di jeg har. Både gutt og jentenavn helst 4 bokstaver
Jeg har 3 barn som heter thea. Kaja og theo og jeg prøver og finne et navn som som passer med di jeg har. Både gutt og jentenavn helst 4 bokstaver
Rosalia Elsker forumet 2 Jan 2017 #2 Maria1981 skrev: Jeg har 3 barn som heter thea. Kaja og theo og jeg prøver og finne et navn som som passer med di jeg har. Både gutt og jentenavn helst 4 bokstaver Klikk for å utvide … Gutt: Cato, Kian, Noah, Luka Jente: Nina, Karin, Tuva, Tina, Maja, Tale,
Maria1981 skrev: Jeg har 3 barn som heter thea. Kaja og theo og jeg prøver og finne et navn som som passer med di jeg har. Både gutt og jentenavn helst 4 bokstaver Klikk for å utvide … Gutt: Cato, Kian, Noah, Luka Jente: Nina, Karin, Tuva, Tina, Maja, Tale,
M Maria1981 Andre møte med forumet 2 Jan 2017 #3 Rosalia skrev: Gutt: Cato, Kian, Noah, Luka Jente: Nina, Karin, Tuva, Tina, Maja, Tale, Klikk for å utvide … Tysen rakk for svar
Rosalia skrev: Gutt: Cato, Kian, Noah, Luka Jente: Nina, Karin, Tuva, Tina, Maja, Tale, Klikk for å utvide … Tysen rakk for svar
C Camilla.c.s Første møte med forumet 3 Jan 2017 #4 Gutt: Leon, Olai, Noah, Tage, Aron, Trym Jente: Mina, Elea, Anea, Nora, Leah, Anna Liker vist jentenavn som slutter på A, jeg Lykke til med jakten
Gutt: Leon, Olai, Noah, Tage, Aron, Trym Jente: Mina, Elea, Anea, Nora, Leah, Anna Liker vist jentenavn som slutter på A, jeg Lykke til med jakten