Jeg vil veldig gjerneSpeaking of TGA (tilgangsansvarlig), hvem vil være? Jeg og @Ametyst83 snakket om at vi kanskje skulle, har du lyst også @Mymlens ?
Syntes det er litt morroFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil veldig gjerneSpeaking of TGA (tilgangsansvarlig), hvem vil være? Jeg og @Ametyst83 snakket om at vi kanskje skulle, har du lyst også @Mymlens ?
Syntes det er litt morroLiker I J K bestFant frem igjen denne, limer inn her så vi har til senere
Vis vedlegget 462675
Ja jeg syns blå er fint og passer til februarLiker I J K best
Så gøyJa jeg husker jeg ba om gul farge til aprilspirene 2023 da jeg var TGA der![]()
hva tenker dere om februar? kanskje det er fint med lyseblått?Enig!Liker I J K best
Ja jeg syns blå er fint og passer til februar
Ja, den hører mere til februarEnig!
Enig!! Jeg likte også denDette forslaget var gøy og søt!!
Fastelavnsbollene var morsomt og søtDette forslaget var gøy og søt!!
Enig!! Liker det og februarfnuggene best hittilFastelavnsbollene var morsomt og søt
JaEnig!! Liker det og februarfnuggene best hittil

Også heier jeg på J eller K for fargeTre stk? Høres bedre ut enn bare to, man vet jo aldri hvem som blir skikkelig dårlig. Godt å ha flere å spille påSpeaking of TGA (tilgangsansvarlig), hvem vil være? Jeg og @Ametyst83 snakket om at vi kanskje skulle, har du lyst også @Mymlens ?
Jeg var TGA for april 2023 alene, det var litt ensomtTre stk? Høres bedre ut enn bare to, man vet jo aldri hvem som blir skikkelig dårlig. Godt å ha flere å spille på

Godt vi er flere denne gang!Jeg var TGA for april 2023 alene, det var litt ensomt![]()
50siden vi er inne på tema skjult gruppe, hvor mange innlegg var det man trengte å ha selv for å få tillgang på skjult gruppe når den kommer?