Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha den likte jegJulibaluba
Stemmer for Sommerlykken2017Sommerlykken <3
Supert, har du stemt inne i det innlegget med spørreundersøkelsen da?Stemmer for Sommerlykken2017
Hvor er den hen a? :sSupert, har du stemt inne i det innlegget med spørreundersøkelsen da?
Hadde ikke du nettopp stemt der da? Det var kanskje noen andre, men den ligger blant alle de andre innleggeneHvor er den hen a? :s
Åja nå skjønner jeg... Trodde ikke det var det man kunne stemme. Og stemte vel egentlig ikke men skulle ikke vi vente litt med avstemning?Hadde ikke du nettopp stemt der da? Det var kanskje noen andre, men den ligger blant alle de andre innleggene
Nå har jo dagene gått slik at de som har termin i slutten av måneden har muligheten til å finne det ut snart. Pluss at avstemningen må jo pågå en stund. Alle som venter til etter en OUL før de velger å bli med på et terminforum gjør jo det av eget valg, alle andre kan jo ikke vente på det De som allerede er aktive på forumet har nok sikkert kikket innom litt iblant hvis de går og venter på IKM. Men uansett, vi har ca 500 innlegg igjen før vi får skjult, og avstemningen kan godt pågå i to uker, da tror jeg de fleste vetÅja nå skjønner jeg... Trodde ikke det var det man kunne stemme. Og stemte vel egentlig ikke men skulle ikke vi vente litt med avstemning?
OkNå har jo dagene gått slik at de som har termin i slutten av måneden har muligheten til å finne det ut snart. Pluss at avstemningen må jo pågå en stund. Alle som venter til etter en OUL før de velger å bli med på et terminforum gjør jo det av eget valg, alle andre kan jo ikke vente på det De som allerede er aktive på forumet har nok sikkert kikket innom litt iblant hvis de går og venter på IKM. Men uansett, vi har ca 500 innlegg igjen før vi får skjult, og avstemningen kan godt pågå i to uker, da tror jeg de fleste vet
Stemmer for Sommerlykken2017
Ikke min heller...Ingen spørreundersøkelse på min app ihvertfall