Forslag til navn på skjult forum

Smågoth

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Hei! Da er vi trolig bare dager unna å kunne få skjult forum, så tenkte vi kunne brainstorme navn? For de nye betyr dette altså de små bannerne folk har under nicket sitt.

ikke spille på april, kan gjerne være påske eller vår-relatert. De kan være søte, morsomme, ordspill, hva enn folk kommer på!
Så lager jeg en poll der vi stemmer over alle :)

Kan begynne med et forslag jeg da: Påskeeggene 2023

Hva er egentlig skjult forum?❤️
Burde kanskje forklart det også ja :hilarious: Nå er jeg også førstegangs, men det er en del av aprilgruppen som man bare får tilgang til hvis man står på terminlisten, har vært medlem av forumet X uker og har X innlegg i termingruppen (tror vi kan bestemme litt hvor mye selv). Så da kan vi bli bedre kjent og snakke litt mer åpent når vi vet at hvem som helst ikke kan se det. Hører det er veldig godt miljø i disse gruppene!

Noen andre som faktisk har vært med i noen kan gjerne forklare litt mer :p

Aprilbarna 2023
Aprilspirene 2023
Påskeeggene 2023

Jeg vil veldig gjerne at årstallet blir med, og at merket er pastellgult :love2

Så gøy at det er tid for navn! Mange gode forslag her. Enig i at årstall må med, synes det er fint og oversiktlig å kunne se på andre brukere når de venter/har fått baby.

Assosierer de fleste påske (og eventuelt vår) med april, eller kan det være mars (eller mai) også? Er kanskje ikke så farlig om det ikke står tydelig hvilken måned vi tilhører, eller bør vi tenke på det? :happy8

Så gøy at det er tid for navn! Mange gode forslag her. Enig i at årstall må med, synes det er fint og oversiktlig å kunne se på andre brukere når de venter/har fått baby.

Assosierer de fleste påske (og eventuelt vår) med april, eller kan det være mars (eller mai) også? Er kanskje ikke så farlig om det ikke står tydelig hvilken måned vi tilhører, eller bør vi tenke på det? :happy8
Påske er vel oftest i april, men vår kan man vel tenke alt fra mars til mai, egentlig. Er kanskje ikke kjempeviktig at andre vet nøyaktig hvilken måned vi får barn i, men vi kan godt ha det i bakhodet :p

Syns vår = mai... hvertfall her nord! Tryggest med april i navnet :) Påske kan være i mars også - selvom april er påskemåned

Back
Topp