Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller noe engelsk, kanskje MarsStars2023 eller MarsSuperstars2023
Nååå!Flere spirerelaterte forslag:
Vårblomstene2023
Vårkrokus2023
Eller min favoritt: Vårknoppene2023
Hvor langt er vi unna skjult forum?
Skal vi få satt opp en avstemning på navneforslag slik at vi får laget en skjult gruppe?
Jaa! Jeg skal se om jeg finner ut av hvordan jeg lager en poll, og legge den ut straks!Skulle det blitt laget en avstemning, og heller satt litt lang frist på å stemme? Sånn at alle som er på ferie også får med seg avstemningen
Noen som vet hvordan man lager en poll?
Har prøvd å lete frem i de ulike funksjonene i tekstvinduet her jeg skriver nå, men aner ikkeNoen som vet hvordan man lager en poll?
Hihi, jeg gjorde det sammeJeg sendte melding til forumansvarlig
Fikk ikke den til å virke, nei.Kanskje dette stemmer enda?Hvordan lage poll??
Jeg har forsøkt flere ganger men får det søren ikke til. Hva skal stå i hovedfeltet? Hvor skriver man inn alternativene?? Forstår meg ikke på det. [:@]forum.babyverden.no
Jeg hadde gjort det med glede om jeg hadde hatt en pc å gjøre det på. Men er litt begrenset hva jeg kan gjøre fra tlfNoen som vet hvordan man lager en poll?
Finner ingen steder på pc heller, er de samme funksjonene som ligger her..Jeg hadde gjort det med glede om jeg hadde hatt en pc å gjøre det på. Men er litt begrenset hva jeg kan gjøre fra tlf