Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, syntes det var et genialt navn jegMarsboerne, bare uttalt som måneden mars Nei huff jeg er dårlig med å finne navn, haha
Enig! Syns den var gøyal! Vi har jo etpar uker på oss - tenker vi skal få fylt opp terminlisten ut 31/3 før vi starter en avstemning!Haha, syntes det var et genialt navn jeg
Det er nok lurtEnig! Syns den var gøyal! Vi har jo etpar uker på oss - tenker vi skal få fylt opp terminlisten ut 31/3 før vi starter en avstemning!
Hei. Hva er skjult forum?Vi nærmer oss sakte men sikkert "skjult forum", hurra!
Sleng inn forslag på navn på forumet her, så setter vi opp en avstemming etterhvert.
Det blir en skjult/lukket gruppe som kun aktive brukere kan se og delta i.Hei. Hva er skjult forum?
Enig med deg!Fant en side hvor man kan finne ord som begynner med mars. Ene ordet var marsipanfylla, hva enn det erDog ikke veldig passende. Må jo ikke spille på mars, men syns selv når man ser på andre at det e greit at tittelen reflekterer når på året og årstall. feks Vårspirene 2023, eller Marsspirene 2023 eller lignende. Men det er bare en personlig preferanse
Jeg og!Enig med deg!
Jeg også!Jeg og!