Forslag til navn på skjult forum!

litapi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Marsboerne 2023
Februarhjertene 2025
Vi nærmer oss sakte men sikkert "skjult forum", hurra! :love7

Sleng inn forslag på navn på forumet her, så setter vi opp en avstemming etterhvert.

Alt annet enn "marslykke", jeg føler veeeldig mange av termingruppene heter "-lykke". Bare se de to jeg er med i liksom :laughing002

Marsvinene hadde vært morsomt, samme med marsipangrisene. Men jeg vet mange ikke er så glad i humoristiske gruppenavn :happy7

Ellers foreslår jeg:
Vårspirene
Mars-knøttene
Gåsungene
Vårglede

Fant en side hvor man kan finne ord som begynner med mars. Ene ordet var marsipanfylla, hva enn det er
:hilarious:
Dog ikke veldig passende. Må jo ikke spille på mars, men syns selv når man ser på andre at det e greit at tittelen reflekterer når på året og årstall. feks Vårspirene 2023, eller Marsspirene 2023 eller lignende. Men det er bare en personlig preferanse :p

Fant en side hvor man kan finne ord som begynner med mars. Ene ordet var marsipanfylla, hva enn det er
:hilarious:
Dog ikke veldig passende. Må jo ikke spille på mars, men syns selv når man ser på andre at det e greit at tittelen reflekterer når på året og årstall. feks Vårspirene 2023, eller Marsspirene 2023 eller lignende. Men det er bare en personlig preferanse :p
Enig med deg! :)

Back
Topp