Forslag til navn for August- gruppen skjult

☆Trollmor&småtrollene19☆
(er vel ikke så mange fedre her inne?)

☆Trolls2019☆

☆Augustknøttene19☆

☆Augustmammaene☆

☆August♡Trollene19☆

☆Trollungene2019☆

☆KnøtteTrollene2019☆

☆SmåTrollene2019☆

☆MiniTrollene2019☆

☆Sensommertrollene19☆

Ble veldig opphengt i troll her jeg nå - skylder på Eplebit:hilarious:
 
☆Trollmor&småtrollene19☆
(er vel ikke så mange fedre her inne?)

☆Trolls2019☆

☆Augustknøttene19☆

☆Augustmammaene☆

☆August♡Trollene19☆

☆Trollungene2019☆

☆KnøtteTrollene2019☆

☆SmåTrollene2019☆

☆MiniTrollene2019☆

☆Sensommertrollene19☆

Ble veldig opphengt i troll her jeg nå - skylder på Eplebit:hilarious:
Men har var det jo mere, gitt! Blir av og til litt ivrig så glemmer å bla videre til side to:hilarious: Her var det mange fine! Er det mulig å lage avstemning?
 
Men har var det jo mere, gitt! Blir av og til litt ivrig så glemmer å bla videre til side to:hilarious: Her var det mange fine! Er det mulig å lage avstemning?
Burda laget egen tråd for avstemming, der alle forslag i denne tråden blir skrevet opp, så kan man trykke liker på den man liker best - den med flest liker blir da navnet på skjult gruppe:)
 
Mulig jeg er litt for glad i det jeg kan få av anonymitet, men må bare spørre hva som er grunnen til at folk så gjerne vil ha år med i navnet? Av ren nysgjerrighet siden jeg selv ser fordel av å la være :p :hilarious:
 
Mulig jeg er litt for glad i det jeg kan få av anonymitet, men må bare spørre hva som er grunnen til at folk så gjerne vil ha år med i navnet? Av ren nysgjerrighet siden jeg selv ser fordel av å la være :p :hilarious:
Sikkert for å skille på hvilken gruppe det er snakk om hvis flere har samme navn, vil jeg tro! :)
 
Mulig jeg er litt for glad i det jeg kan få av anonymitet, men må bare spørre hva som er grunnen til at folk så gjerne vil ha år med i navnet? Av ren nysgjerrighet siden jeg selv ser fordel av å la være :p :hilarious:
For meg som er medlem i to andre augustgrupper er det greit å ha årstall, men jeg klarer meg fint uten også altså :p Men vil gjerne ha et navn uten for mye dill og dall :)
 
Jeg tenker også at det bør være noe med august og 19 i, men veldig mange gode forslag :)er det forresten laget en avstemning?
 
Mulig jeg er litt for glad i det jeg kan få av anonymitet, men må bare spørre hva som er grunnen til at folk så gjerne vil ha år med i navnet? Av ren nysgjerrighet siden jeg selv ser fordel av å la være :p :hilarious:
Greit på andre deler av forumet, så ser folk at man har ett barn fra det året og ett fra det lett.
 
Augustdrømmen 19’. Sensommerlykke 19’. Syns «trollene» blir så spesielt haha! Vet ikke hvorfor men får litt sånn assosiasjoner til typ da jeg var liten og folk sa trollunger. Føler meg plutselig 50 år når ordet troll kommer inn i bildet :’) hahah
 
Jeg liker også sensommerlykke19 eller sensommerbarn19

Liker godt at det henviser til tid på året men ikke nødvendigvis måned. Det er jo endelig av oss som helt sikkert kommer til å føde i juli og september også :)
 
Det er en egen tråd der man skal stemme på hvilket navn, og den avsluttes når vi når 5000 innlegg. Denne diskusjonen er vel egentlig ganske død, tror jeg, da vi har hatt opp en drøss med forslag og laget en avstemming for noen uker siden. :) det er mange flotte forslag i den tråden, så det er bare å trykke liker på den man helst vil skal være vinner! :)
 
Back
Topp