FORSLAG TIL KOSEMAT IDAG JENTER??

• Trådstarter Trådstarter new louis
  • Opprettet Opprettet
Nachos, biffsnadder, grønnsaker og dipp, kyllingvinger[:)]

Quesedillas med ris og bretagnesaus, eller bare med salat [:D]
Nammmmmmmmmmm...

kun suppe til deg...[;)]

bruk de store taco lefsene, og smør de med salsa, stek kjøttdeig og tacomix i den, og hel en boks med mais over og eventuelt andre grønnsaker om du vil, hel dette på midten på lefsene og rull sammen og sett tannstikker i og legg de i ildfast form. så drysser du ost over og inn i ovnen og gratinerer det.
så kan du ha salat og salsa og eventuelt rømme!

NAM NAM NAM!
det skal eg ha[:D]

Alla bakt potet laget med Aviola poteter (rema 1000 har)

Legg potetene i illfast form.
hell over rapsolje max 1 cm og stø over masse gormet salt (4ss ca)
sett i ovnen på 180grader i 10-15 min alt etter ovn

stek bacon
skjer opp purreløk/vårløk
En box mais
og rømme

spises som bakt potet og evnt rester av potetene blir til snop dagen etter namnam

ORIGINAL: theolin

kun suppe til deg...[;)]

klarte og spise ris og litt nan brød igår... tenkte kyllingvinger og deilig salat kansje jeg da...

Nå ble jeg sulten...

ORIGINAL: new louis

kun suppe til deg...[;)]

klarte og spise ris og litt nan brød igår... tenkte kyllingvinger og deilig salat kansje jeg da...

heldig du er da! klarte ikke å spise noe som skulle tygges på over to uker, jeg.

ORIGINAL: new louis

kun suppe til deg...[;)]

heldig du er da! klarte ikke å spise noe som skulle tygges på over to uker, jeg.

Da slår jeg dere der, jeg var skikkelig dårlig etterpå. Så jeg fikk ikke i meg fast føde på nesten 4 uker..Jeg ble lagt inn igjen pga betennelse i såret..

Men over til kose mat..
Racklett er nam[:D]

fylte horn[8D]
pøser, ketshup, oregano og masse ost inni

Balikyllinggryte
Kylling i form med Salsa(det er NAM, syntes jeg da)
Wok m/sursøt saus
Taco
Hjemmelaget Pizza
Lasagne
Spaghetti og kjøttsaus
Pai

Da har jeg laget pasta salat med ristet pinjekjerer soltørket tomat agurk tomat og masse  feta ost.. pgså en anen salat med ruccula og fersk revet parmesan og fersk mozzarella og tomat... begge med balsamico og olje.. hjemmelaget muffins og hotte kyllingvinger[:)]

Her blir det TakeAway. Jeg er syk, så sambo skal "lage" mat[;)]

Back
Topp