Forslag til jentenavn

AprilBabyNR3

Blir kjent med forumet
Hei. Noen som har gode forslag til jentenavn som ikke er så veldig mye brukt? Har guttenavnet klart, men vanskeligere å finne jentenavn :eek:
 
Hei. Noen som har gode forslag til jentenavn som ikke er så veldig mye brukt? Har guttenavnet klart, men vanskeligere å finne jentenavn :eek:

Her har jeg jentenavnet klart men ikke guttenavn [emoji28]
Får jeg ei jente skal hun hete Celisa [emoji7]
Det er ingen eller under 4 i Norge med det navnet (jeg er ikke redd for at noen skal stjele navnet så bare ta det om dere synes det er fint)
Jeg fant det på selv men er visst brukt i andre land [emoji4]
Mammaen min som er død het Carina Elisabeth så navnet har en fin betydning for meg da C står for Carina og Elisa står for Elisabeth [emoji173]️
Hvis du er ute etter sjeldent og uvanlig navn så kan du sette deg ned å leke med navn, var sånn jeg kom fram til dette jentenavnet, ekstra gøy å gi ett navn man har kommet fram til helt selv [emoji1] eller så kan du høre med familie om det er noen fine og sjeldne navn i familien [emoji1]
Vet om ei som heter Nanna Elide, synes det er ett nydelig navn [emoji1]
 
Her har jeg jentenavnet klart men ikke guttenavn [emoji28]
Får jeg ei jente skal hun hete Celisa [emoji7]
Det er ingen eller under 4 i Norge med det navnet (jeg er ikke redd for at noen skal stjele navnet så bare ta det om dere synes det er fint)
Jeg fant det på selv men er visst brukt i andre land [emoji4]
Mammaen min som er død het Carina Elisabeth så navnet har en fin betydning for meg da C står for Carina og Elisa står for Elisabeth [emoji173]️
Hvis du er ute etter sjeldent og uvanlig navn så kan du sette deg ned å leke med navn, var sånn jeg kom fram til dette jentenavnet, ekstra gøy å gi ett navn man har kommet fram til helt selv [emoji1] eller så kan du høre med familie om det er noen fine og sjeldne navn i familien [emoji1]
Vet om ei som heter Nanna Elide, synes det er ett nydelig navn [emoji1]
Det var fint. Min første jente heter Alvinea og det er også ingen eller under 4 i Norge som heter. Da lekte jeg litt med guttenavnet Alvin som jeg likte veldig godt ;) Det er gøy å finne på spesielle navn også :)
 
Jeg har tatt navn fra besteforeldre og oldeforeldre og blandet sammen til en egen mix. Synes det er fint å kalle opp ungen etter noen som har betydd mye for oss, gjorde det til guttungen også.
 
Får jeg jente skal hu hete Jenny :) ikke så spesielt som de andre her, men er ikke så veldig vanlig navn heller :) er ikke topplistenavn liksom :)
 
Enja, Odil, Ingrid, Hedda
 
Constanse [emoji173]
Min oldemor het Constanse Amalie og jeg vurderte å gi min eldste jente navnet Amalie Constanse. Men det ble med kun Amalie den gang da jeg ville holde meg til ett navn. Angrer jo i dag da [emoji12]
 
Constanse [emoji173]
Min oldemor het Constanse Amalie og jeg vurderte å gi min eldste jente navnet Amalie Constanse. Men det ble med kun Amalie den gang da jeg ville holde meg til ett navn. Angrer jo i dag da [emoji12]

Constanse da om det blir en jente til :D
 
Mine jenter heter Vanessa og Jessica.
Om det blir ei jente til så vet æ ikke.
Har nieser som heter Adriana kristiana og Dina Daniella.
 
Dattera mi heter Vilde. Jeg har nesten bestemt meg for Elvira hvis det blir jente. Liker også Lerke, Vera, Zelda og Natalie. Har ei venninne som får jente i sommer, så håper ikke navnet blir tatt:p
 
Back
Topp