Forslag til jentenavn?

Vinterbaby15

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Er det noen som har noen gode forslag til jentenavn?
Navn er jammen meg vanskeligere enn jeg hadde trodd. Hadde det vært en gutt hadde jeg hatt iallefall et godt forslag. :)

Henger meg på her, synes det er kjempevanskelig med jentenavn!

Embla, Ada, Iselin, Helle, Elise, Malin, Dina, Julie, Kaisa, Thea... sliter med å bli enig med mannen om navn til jenta som kommer. Storesøster ble vi raskt enige om, hun heter Helena.

Her er min liste. Vi står vel igjen med to av disse nå.

Elise
Emma
Ella
Victoria
Lilly
Isabel
Celina
Mia
Elisabeth
Leah
Louise

Iben (som jenta vår skal hete)

Amalie (som storesøster heter)

Clara, Ida, Sofie og Victoria er navn på lista vår - men vi venter gutt:-)

Ja første barn! :) Hehe er så lite oppfinnsom at når vi hadde katt het den ene lillepusen og den andre lita! ;)
Hedda er fint! :)

Clara, Ida, Sofie og Victoria er navn på lista vår - men vi venter gutt:)
Jeg har såå lyst på Sofie! Men mannen klarer det ikke da han har jobbet med en Sofie som var helt blåst :p Har det jo sånn med enkelte navn selv, men måtte det være Sofie....?! :(

Jeg har såå lyst på Sofie! Men mannen klarer det ikke da han har jobbet med en Sofie som var helt blåst :p Har det jo sånn med enkelte navn selv, men måtte det være Sofie....?! :(

Åh, så typisk! Mannen min er akkurat likedan.. Nå har vi heldigvis landet på 3 guttenavn som vi er enige om, så blir det spennende å se hvem som kommer ut:-)

Jeg synes Anna er så fint og ville bruke det dersom vi fikk en jente til, men mannen synes det er for russisk! Haha, viste seg å være gutt denne gangen, så da ble det lettere :D

Vi venter gutt men Amanda var mitt nr. 1 jentenavn, men nå har noen familievenner brukt det navnet så da vet jeg ikke om det blir aktuelt om vi får jente noengang lenger. :arghh:

Back
Topp