Forslag til jentenavn?

Her får vi mest sannsynlig en jente og tror hun skal gå hete Salome jeg

Sent from my iPhone using BV Forum

her har vi såpass spesielle navn til de to andre jentene så må følge tradisjonen føler jeg. mellom navnet blir uansett vicktoria om det blir jente denne gangen også. har en så stor følelse på ei til jente selv om jeg tror gutt. gleder meg derfor så sykt til den 27 des og oul. fikk heldigvis flytta timen til da i stede for på nyttårsaften. greier jo ikke å vente så lenge.. ;) de navnene som vi har fra før er Saphira Elisabeth og Immehli Katharina. hvilke av de som jeg nå skriver syns dere passer best sammen med de to andre? : Nadehli Vicktoria, Kasiljah Vicktoria eller Alvinha Vicktoria(vet ikke helt hvordan vi skal skrive det siste navnet ennå. men det er viktig for å følge tradisjonen at fornavnet har 7 bokstaver da alle de andre tre har det. har gutt først og der er navn funnet om det skulle bli en lillebror denne gangen. men jente navn ble litt verre. =) vil jo ikke gjøre noe forskjell på den siste når vi ikke har gjort det til nå. =)

Bettina, Irmelin, Madeleine, Nikoline, Linnea, Alexandra, Anine, Gina, Jessica, Victoria, Hasmine, Lina, Fredricke, Rikke, Thea, Andrea, Samantha, Martina, Cecilia, Daniella, Mille, Mina

Lillejenta vår skal hete Malin :-) <3 Hvertfall enn så lenge, kan ikke se for meg at det skal endres, men hører jo stadig om folk som endrer når de får se nurket ute av magen så jeg skal ikke være veldig påståelig. Men Malin er virkelig hjertenavnet til både meg og samboer :-)

Ada (elise), ea og ela/ella liker jeg :) men her kommer gutt nummer to;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jenta vår blir hetende Ane, og Victoria til mellomnavn mest sannsynlig. :-)

Ellers er Aleksandra fint synes jeg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

annmai her blir det også Vicktoria som mellomnavn om det blir jente=) men vi sliter litt med å finne fornavn om det blir jente.. =)

Emme :love7

Et av mine favoritt jentenavn : )

Esmay, alexandra, victoria, Dina og Naomi er mine favoritter.
Blir d jente vil hu hete Naomi.

Malin, Andrea, Mille, Emeline, Synne, Sanna, Mathilde, Emilie, Adele, Lilly, Evelina :-)

Olivia

Vi har allerede valgt ut navn til vår lille, men hvis det kommer ei jente senere, så liker jeg: Victoria, Emily, Ella, Emma, Nora, Audrey...

Back
Topp