Forslag til jentenavn?

Viktoria og Sofie er våre topp 2 :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Jeg følger med på denne tråden :p jeg var også bombesikker på at det var gutt, men ser ut til at det blir ei jente til :D

Anna, Saga, Kaia, Kaisa, Selma, Ingeborg, Ingelborg, Johanna :)

Jeg var også sikker på at det var gutt, men neida :)
Vi har Hannah og Amalie på topp, etterfulgt av Thea, Victoria og Emilie.
Jeg liker det enkelt ;)

Vi vet ikke hva det blir før imorgen, kanskje:-) Men vi har jente fra før som heter Hannah Sofie. Ellers liker jeg Andrea, Hedda, Frederikke og Johanne:-)

Jeg ville også veeeldig gjerne ha selma.. men min bedre halvdel likte ilke det :p
De jeg liker er: Selma, Ella, Linnea, sofie, Alva, Thalisa :)
Samme her! Har en tippoldemor som het Selma og en som het Kristine, så Selma Kristine var navnet lenge! Før samboeren sa at han ikke likte det:p drittfyr!;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal ha jente og liker navnene Maya ( LITT usikker enda på hvordan det evt skal uttales), Karoline, Sophia, Wilma og Aurora :) Aurora utgår da bestevenninnen til bonusbarnet mitt heter det, men liker navnet!

Jeg er hodestups forelsket med May-Helén <3 Gubben er dessverre ikke like enkel å overtfale. Han har dobbeltnavn og HATER det :P Skal forsøke å manipulere så godt jeg kan, men det spørs.

Andre navn på vår liste er Lotte, Jenny, Emilie, Maya, Julie, Kine, Camilla, Victoria, Silje og Celine.

Dersom gutten vår i magen hadde vært jente, så hadde det blitt Alva <3 syns det er såå fint og der var faktisk sambo ganske enig også :) Blir det at vi en dag skal ha en til og det blir jente så blir det sikkert Alva, men nå har vi nok med en for øyeblikket ^^ hehe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er hodestups forelsket med May-Helén <3 Gubben er dessverre ikke like enkel å overtfale. Han har dobbeltnavn og HATER det :P Skal forsøke å manipulere så godt jeg kan, men det spørs.

Andre navn på vår liste er Lotte, Jenny, Emilie, Maya, Julie, Kine, Camilla, Victoria, Silje og Celine.

Kan dere ikke da velge Maylen/Mailen hvis han ikke liker dobbeltnavn? Uttales jo nesten likt syntes jeg :-) jeg har vært inne på omvendt tanke, for jeg har alltid likt navnet Mailene, men farmor het Helene og tenkte da på Mai-Helene ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi skulle ha Jenni om det ble jente nå, men der lå lillebror så her må vi starte tenkingen på nytt:)
Synst det navnet er så fint..
Ellers liker jeg: Mikaela,Jenni, Mariella.

Her står navnene Selma, Nora, Janiica, Ingrid og Eunike på lista. Ingrid er utelukka da søstera mi tok det navnet. Men vi veit ikke hva vi får enda. :-)

Hørte noen søte navn i helga, Milla Sofie og Elma Tiana. Måtte tygge litt på Elma med tanke på at jeg har en Selma selv. Men det var faktisk koselig og anderledes :)

Back
Topp