Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, helst ikke på samme bokstav heller.. men er selvfølgelig åpen for forslagSyns det e like vanskelig som deg
Vil du ha det me samme forbokstav?
Mathilde, Maiken e jo da fine navn
Ellers e eg frøktelig dårlig på navneforslag![]()
Nei, helst ikke på samme bokstav heller.. men er selvfølgelig åpen for forslagFine navn du kom med, men har et søskenbarn som heter Maiken og datteren til en god venninne heter Mathilde.. Fryktelig vanskelig.. er mange fine navn, men mange er allerede "brukt opp"
Skal ikke være enkelt hehehe
Farmor het Eli Margrete og mormor heter Margit.. Syns ikke det er så lett å kalle opp etter egentlig :S Harså mange ansikter til navn og klarer liksom ikke å bruke navn selv om jeg liker det pga det da.. så skal jo meg og samboer være enige også og det er ikke akkurat lett merker jegUff ja det e vanskelig, men e mange som ikkje tenke på ka andre sine unga heite så velge dem, eg e der som du e at når man har vænna eller slekt så unngår eg de så lenge det ikkje e oppkalling da
Hannah e jo fint da (mi heite det)
Synne
Frida
Siren
Thea
Sofia
Emma
Maaaange fine navn men kjem jo ann på om man like de som ligg litt på topp eller de litt "uvanlige", norrøne etc
Du har ikkje en oldemor/ bestemor det går ant å kalle opp?