Forslag til jentenavn

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er det noen som har noen gode forslag til jentenavn? Navnet må passe med Madelen da vi jenta vår på 2 heter det :) Synes det er så vanskelig med navn.. Ønsker ikke dobbelt navn og må ikke være for kort heller :P

Syns det e like vanskelig som deg ;)
Vil du ha det me samme forbokstav?
Mathilde, Maiken e jo da fine navn :)

Ellers e eg frøktelig dårlig på navneforslag ;)

Viktoria? Som de svenske prinsessene ;)

Eller..

Mathilde
Karoline
Maria
Isabella
Aurora

Var ikke så lett gitt.. Fint navn på jenta si da :)

Syns det e like vanskelig som deg ;)
Vil du ha det me samme forbokstav?
Mathilde, Maiken e jo da fine navn :)

Ellers e eg frøktelig dårlig på navneforslag ;)
Nei, helst ikke på samme bokstav heller.. men er selvfølgelig åpen for forslag ;) Fine navn du kom med, men har et søskenbarn som heter Maiken og datteren til en god venninne heter Mathilde.. Fryktelig vanskelig.. er mange fine navn, men mange er allerede "brukt opp" :P Skal ikke være enkelt hehehe

Nei, helst ikke på samme bokstav heller.. men er selvfølgelig åpen for forslag ;) Fine navn du kom med, men har et søskenbarn som heter Maiken og datteren til en god venninne heter Mathilde.. Fryktelig vanskelig.. er mange fine navn, men mange er allerede "brukt opp" :P Skal ikke være enkelt hehehe

Uff ja det e vanskelig, men e mange som ikkje tenke på ka andre sine unga heite så velge dem, eg e der som du e at når man har vænna eller slekt så unngår eg de så lenge det ikkje e oppkalling da ;)

Hannah e jo fint da (mi heite det) ;)
Synne
Frida
Siren
Thea
Sofia
Emma

Maaaange fine navn men kjem jo ann på om man like de som ligg litt på topp eller de litt "uvanlige", norrøne etc ;)

Du har ikkje en oldemor/ bestemor det går ant å kalle opp?

Uff ja det e vanskelig, men e mange som ikkje tenke på ka andre sine unga heite så velge dem, eg e der som du e at når man har vænna eller slekt så unngår eg de så lenge det ikkje e oppkalling da ;)

Hannah e jo fint da (mi heite det) ;)
Synne
Frida
Siren
Thea
Sofia
Emma

Maaaange fine navn men kjem jo ann på om man like de som ligg litt på topp eller de litt "uvanlige", norrøne etc ;)

Du har ikkje en oldemor/ bestemor det går ant å kalle opp?
Farmor het Eli Margrete og mormor heter Margit.. Syns ikke det er så lett å kalle opp etter egentlig :S Harså mange ansikter til navn og klarer liksom ikke å bruke navn selv om jeg liker det pga det da.. så skal jo meg og samboer være enige også og det er ikke akkurat lett merker jeg :P

Margrete e jo veldig fint da ;)

Uff ja det e ikkje enkelt når man har ansikt å knytte opp mot "alle" navn!
:)
Slit sjøl veldig me å bestemme oss om vi ska går før det vi hadde tenkt først eller finne et anna!

Jeg liker veldig godt.

Iselin
Aurora
Oline
Alina og Eline.

Kommer ikke på flere nå:)

Elisabeth, Aurora, Emilie :)

Tusen takk for gode forslag dere, de blir tatt imot med åpne armer :) Hvis flere også har forslag så er det bare å komme med dem ;)

Første som slår meg er Madikken, det synes jeg passer perfekt.. men siden du ikke ønsker samme forbokstav synes jeg disse passer;
Adriane
Abelone
Juliane
Victoria

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp