maysen Forumet er livet 14 Mai 2009 #21 ORIGINAL: turboquattro hei maysen. nå gleder jeg meg kjempemasse til i morgen. [:D] Me to[:)] Skal bli koselig[:)] Var det rundt ett dere skulle komme?[:)]
ORIGINAL: turboquattro hei maysen. nå gleder jeg meg kjempemasse til i morgen. [:D] Me to[:)] Skal bli koselig[:)] Var det rundt ett dere skulle komme?[:)]
turboquattro Gift med forumet 14 Mai 2009 #22 [:D] reiser herfra kl 9 i morgen. regner med å være hos dere rundt kl 13.00. [:D]
maysen Forumet er livet 14 Mai 2009 #23 ORIGINAL: turboquattro [:D] reiser herfra kl 9 i morgen. regner med å være hos dere rundt kl 13.00. [:D] [:)][:)] gleder meg[:)][:)]
ORIGINAL: turboquattro [:D] reiser herfra kl 9 i morgen. regner med å være hos dere rundt kl 13.00. [:D] [:)][:)] gleder meg[:)][:)]
@ne Gift med forumet 15 Mai 2009 #26 Mine tisper heter: Lady Nemi Lexi Zita Luna Mira Tina Kira Bare å "herme"[:D][:D][:D] Syns det er veldig greit med "tostavelsesnavn" jeg da.... Ikke for kort, og ikke for langt[;)] Grattis med valp forresten[:)]
Mine tisper heter: Lady Nemi Lexi Zita Luna Mira Tina Kira Bare å "herme"[:D][:D][:D] Syns det er veldig greit med "tostavelsesnavn" jeg da.... Ikke for kort, og ikke for langt[;)] Grattis med valp forresten[:)]
LilleLisska Forumet er livet 15 Mai 2009 #27 Sorry, Hera, Mira, Luna, Sussi(e), Lassie, Gullet, Oda, Lille, Tracy, Shira, Tira, Tina, Pia, Ella, Tiril, Randi, Dolly, Minni, Kira, Kiara, Sharla, Lily, Sara, Santi... kunne fortsatt i det uendelige [8D]
Sorry, Hera, Mira, Luna, Sussi(e), Lassie, Gullet, Oda, Lille, Tracy, Shira, Tira, Tina, Pia, Ella, Tiril, Randi, Dolly, Minni, Kira, Kiara, Sharla, Lily, Sara, Santi... kunne fortsatt i det uendelige [8D]
Usynlig Elsker forumet 15 Mai 2009 #28 Her har hundene opp igjennom hett: Pirike Zuki Zita Oskar Shaggy Bonzo Zappo Burre Scott Rocky Tutta Frøya Chanti Panny Chevy Sylvester. Hm, ble både tisper og hanner da [:@][:-]
Her har hundene opp igjennom hett: Pirike Zuki Zita Oskar Shaggy Bonzo Zappo Burre Scott Rocky Tutta Frøya Chanti Panny Chevy Sylvester. Hm, ble både tisper og hanner da [:@][:-]
L Lille85 Glad i forumet 15 Mai 2009 #29 ORIGINAL: turboquattro tusen takk for alle forslag. [:D] de jeg har funnet som jeg kan tenke meg er: bambi dipsy hopsidaisy lexi quattro quanda Dette var søtt[:D]
ORIGINAL: turboquattro tusen takk for alle forslag. [:D] de jeg har funnet som jeg kan tenke meg er: bambi dipsy hopsidaisy lexi quattro quanda Dette var søtt[:D]