forslag til hundenavn?

turboquattro

Gift med forumet
skal hente en valp i morgen. [:D] men har ikke kommet på noe navn til valpen enda. så er det noen som har forslag til navn på ei tispe?

Hugo eller Ben

ORIGINAL: Moo

Hugo eller Ben

Haha, på en tispe? [8D]

Kajsa!!!
 lurt med et navn som inneholder bokstaven S, av en eller annen grunn som eg ikke husker, for det er lenge siden Kajsa mi var valp. kjempefint vovvanavn[:)][:)] (jentenavn og da!)

var egentlig en hannhund jeg skulle ha. hadde navnet klart til den. men det ble ingen hann i kullet. så da ble det ei tispe istede. [:D] og nå er jeg helt blank når det gjelder navn.

Lady
Toppsy
Laika
Ladie
Dundi
Shila
Tussi
Fiffi
Conni
Nikita

Skal hente jente valp på mandag jeg og ho skal hete Tingeling [:D] ho er veeeldig lita så det passer[:D]

Ellers liker jeg: Chanel, Chili,Sushi,  Lolita og Lulu [:D]

Mine heter : Mia og baby. Er vertfall navn de husker godt og er enkelt [:)]

Har hørt at hunder best oppfatter lyden rrrrrrrrr, så her har hunden og kommende hunder navn med R i. [:)] Katter hører best sssssssssss. [;)]
Hunden vår heter Mira, og vi planlegger å kjøpe en valp til som skal hete Raja. [:)]

[:D]Rais(s)a. Da får du både R og S som visstnok er de lydene hunden kjenner lettest.
Rossi
Libra
Hera
Rufsa
Ranoq
Bella
Alle disse var flotte hunder ,som nå har gått bort[;)]

PIRILL  !!!!!

Kjempenusselig navn!!

.... Synes bella er så ille fint... så siden det ikke ble en hund i år så fikk jeg en kanin som heter bella... vakkert navn!

til store hunder synes jeg aleksis er bra (evt alexis)[:D]

Min heter Ruth!! [8D]

tusen takk for alle forslag. [:D]

de jeg har funnet som jeg kan tenke meg er:

bambi
dipsy
hopsidaisy
lexi
quattro
quanda

mi hete luna[:)]

Mammaen til valpen heter Ronja[:)]