Forslag til guttenavn!

Hva tenker dere av navn nå da? Det sier mye om hva dere kan være på jakt etter... Jeg elsker navn og liker ekstra godt de som er litt mer unike, så har en liten liste på lager :)
Vil vil ha noe som ikke alle andre har. Vi ønsker heller ikke navn som lucas, leon, leander osv. Noe som gjerne går litt bak i tid og ikke for spesielt :D

Elias heter min gutt, skjønte fort den gang at d var gammelt navn, var flere eldre som stoppet meg på turer for en titt og prat og syns d var så bra jeg hadde brukt d navnet ☺

Jeg synes Håkon, Vetle, Håvard, og Magnus er fine guttenavn :-) Dessverre er ikke mannen enig, så vi får nøye oss med kompromiss som Lukas, Jakob, Markus eller Elias, hvis det blir en gutt. Men de er fine de også, da. ;-) Vegard og Jonas er vi begge enige om at er kjempefine, men vi har to veldig nære venner som heter det, så vet ikke om det hadde blitt litt rart.. :p

Jeg synes Håkon, Vetle, Håvard, og Magnus er fine guttenavn :-) Dessverre er ikke mannen enig, så vi får nøye oss med kompromiss som Lukas, Jakob, Markus eller Elias, hvis det blir en gutt. Men de er fine de også, da. ;-) Vegard og Jonas er vi begge enige om at er kjempefine, men vi har to veldig nære venner som heter det, så vet ikke om det hadde blitt litt rart.. :p
Vanskelig med navn, man skal jo kunne bli enige også :D vi har hatt noe som Ludvig, henri, Derek i tankene. Så vi får nå se når den lille poden kommer i mai :)

Anton, Aslak, Brynjar, Trygve, Sigmund, Åsmund, August, Wilhelm, Nikolai, Torjus, Runar, Bernard, Georg, Peter, Sune, Frithjof, Erling, Trond, Espen.

Vegard, Aksel og Odin er på topp hos oss :-) (men har skjønt at hvertfall Aksel begynner å klatre seg ganske høyt opp for tiden selv om det er et gammelt navn)
Jeg viste ikke om noen med navnet Odin da mannen falt for det, men har sett et par som heter det nå, og det blir nok mer og mer vanlig, men Vegard kjenner jeg ikke noen barn som heter, men er jo unge folk som heter det da. Ikke så veldig uvanlige navn, men ikke av de mest vanlige heller :-)

Jeg liker også godt Edvin, Trond, Christer, Arthur og Oleander/Olander :-)

Besøker fra juni! Her er noen gamle, norske :)

Asbjørn, Alfred, Godtfred, Herman, Oskar, Jakob, Konrad, Egon, Syver, Sivert, Didrik, Henrik, Urik, Jesper, Tidemann, Bastian, Henry, Marvin, Tarjei, Torje, Torjus, Torkel, Ivo, Reodor, Brynjel, Fredrik, Peder, Trygve, Viktor, Iver, Brage, Einar, Mons, Thorvald

Vegard, Aksel og Odin er på topp hos oss :-) (men har skjønt at hvertfall Aksel begynner å klatre seg ganske høyt opp for tiden selv om det er et gammelt navn)
Jeg viste ikke om noen med navnet Odin da mannen falt for det, men har sett et par som heter det nå, og det blir nok mer og mer vanlig, men Vegard kjenner jeg ikke noen barn som heter, men er jo unge folk som heter det da. Ikke så veldig uvanlige navn, men ikke av de mest vanlige heller :-)

Jeg liker også godt Edvin, Trond, Christer, Arthur og Oleander/Olander :-)
Ja Aksel begynner å klatre oppover. Min far har det som mellomnavn så det blir utelukket hos oss da vi ikke ønsker å kalle opp etter de som blir besteforeldre. Men navnet er fint :) jeg liker også Olander, men samboer synes det blir for rart :D

Vil vil ha noe som ikke alle andre har. Vi ønsker heller ikke navn som lucas, leon, leander osv. Noe som gjerne går litt bak i tid og ikke for spesielt :D
Tja... Jonah eller Jonathan, Johan ? emilian evt maximillian ?? Er Ikke helt sikker på om jeg stavet det riktig.. eller Albert , august, Mikkel , Arild , Daniel , Thomas, Christopher, Eirik , Jørgen, Børge, Nikolai, Einar ?:P Oliver syntes jeg er fint også ;) vanskelig med alle disse navnene

Last edited:
Back
Topp