Forslag til guttenavn!

Bkno7469872

Flørter med forumet
Var på oul før helgen og der lå det en liten gutt i mors mage å kosa seg ♡ er det noen som har noen fine, gjerne litt eldre, ikke for nymotens og veldig vanlige forslag på navn? Vi ønsker ett navn som har enkel uttaelse, men samtidig er et flott navn. Er så vanskelig å finne på noe. Så tusen takk om noen har noen ideer :)

Gratulerer så mye med gutten❤️ Om vi hadde fått gutt skulle han fått navnet Matheo, men det viser seg at det er en liten prinsesse i magen..

Vetle

Jeg syns det ville vært SÅ mye lettere med guttenavn, liker også vanlige fine navn.. Herman, Håkon, Eirik, Henrik, Magnus :)

Jeg mente å skrive ikke så vanlige navn, så nå att det har blitt litt feil i skrivinga :p vil ha noe som ikke alle har. Synes jentenavn er sååå mye lettere :D

Lillebror her heter kasper. Vet kun om en mann i 60 årene som heter det

Ellers liker jeg erik, håkon, vebjørn, torje, jone

Håper vi får vite kjønn på ultraly om 8 dager

Lillebror her heter kasper. Vet kun om en mann i 60 årene som heter det

Ellers liker jeg erik, håkon, vebjørn, torje, jone

Håper vi får vite kjønn på ultraly om 8 dager
Kasper er ett fint navn:) jeg vet om noen som heter det og ungen til ei venninne heter det så da blir det ikke aktuelt for oss :)

Jeg mente å skrive ikke så vanlige navn, så nå att det har blitt litt feil i skrivinga :p vil ha noe som ikke alle har. Synes jentenavn er sååå mye lettere :D

Haha.. Vel da foreslår jeg Boje, Amadeus og Emrik feks ;) Noe A4 meg aldri hadde turt å velge :hilarious:

Haha.. Vel da foreslår jeg Boje, Amadeus og Emrik feks ;) Noe A4 meg aldri hadde turt å velge :hilarious:
Skjønner godt det :) vi kommer nok til å vente til gutten er født med å bestemme oss helt. Emrik har vi vært innom faktisk :) amadeus forbinder jeg med en ape :D

Jeg liker godt Heine (selv om det fungerer litt dårlig på engelsk)..
Ja det er ett litt mindre vanlig navn :) men det kjenner vi noen som har kalt sønnen sin for :D så da blir det litt feil for oss. Vi er nok litt sære da det kommer til navn føler jeg. Tror vi må se barnet først for å finne ett som virkelig passer den lille

Jeg liker.. Patrick , Gabirel, Sakarias, Jamie, Casper, Liam August .. Har en Lucas fra før :p

Hva tenker dere av navn nå da? Det sier mye om hva dere kan være på jakt etter... Jeg elsker navn og liker ekstra godt de som er litt mer unike, så har en liten liste på lager :)

Back
Topp