Forslag til guttenavn?

jente 92

Elsker forumet
Er gravid i uke 28 nå og vi sliter med å finne ut navn, så trenger litt tips om noen kan hjelpe meg?

Vi har tenkt litt på Elias, syntes det er veldig fint. Hva syntes dere om det navnet?

Kom gjerne med navneforslag ;-)

Elias er veldig fint, vi tenkte på det lenge. Men ender nok opp med å kalle magetrollet William :)

Ellers liker jeg:
Leander
Sander
Martin
Mathias
Herman
Henrik

Liker Elias.. har vurdert det selv.. ellers tenker vi på tobias, mathias, jonas, markus, anton, bendik, sebastian..

Er gravid i uke 28 nå og vi sliter med å finne ut navn, så trenger litt tips om noen kan hjelpe meg?

Vi har tenkt litt på Elias, syntes det er veldig fint. Hva syntes dere om det navnet?

Kom gjerne med navneforslag ;-)

Elias er kjempefint! Hvordan sier dere det der du bor? Som båten i barne-tv eller med trykket på første stavelsen (Eeelias)?

Andre navn jeg liker er bla a Eivind, Johan/ Johannes, Torbjørn, Håkon, Eirik, Ola..

Elias er kjempefint! Hvordan sier dere det der du bor? Som båten i barne-tv eller med trykket på første stavelsen (Eeelias)?

Andre navn jeg liker er bla a Eivind, Johan/ Johannes, Torbjørn, Håkon, Eirik, Ola..
Sier det rett frem med ganske kort E. :-)

Elias er helt ok.

Liker Martin, Jonas, Kristian, Håkon, Eivind, Magnus, Erik, Olav..

Elias er fint. Elles er mine ynglingsnavn på gutt:
Alexander
Tobias
Gabriel
Nicolai
Leon
Sebastian

Har forelsket meg i navnet Levian! Det skal min gutt hete om han noen gang kommer ;)

Kristoffer eller Chris :)

Back
Topp