Forslag til en fin gråfarge?

Cathrine83

Elsker forumet
Vi har en gang som er gang som vi tenkte å rive av den forferdelige tapeten som er der nå, og male i en fin grå farge. Kan ikke være for mørk siden gangen er litt lang. Er det noen som har fargekoder og/eller navn på noen fine gråfarger?? [:)]

Vi har brukt lys antikk i gangen, og er veldig fornøyd med den fargen !! Har desverre ikke bilde på denne pc`n...[:)]

Skumring

Skagen! Man ser virkelig ikke hvor nydelig den er før du får den på veggen!

Liker best nøytrale gråfarger, uten innlag av noe annet.
Den finnes i flere varianter fra helt lys til koksgrå.

skagen;)

Skagen så jo kjempefin ut [;)] Burde kanskje stikke å få tak i ett fargekart, enklere å overbevise sambo da [8D]

Vi har brukt grå - 1000 på kjøkkenet.
Lys grå som er kjempefin!
Superfornøyd!

Du kan få kjøkkenveggene mine, som er lys grå [:D]. Utrolig kaldt synes jeg, så vil gjerne male de så fort jeg kan så snart alle andre prosjekter vi har på gang er ferdige [8|]

Skumring synes jeg er fin. Ikke sånn kald grå [;)]

ORIGINAL: Marit_mor

Du kan få kjøkkenveggene mine, som er lys grå [:D]. Utrolig kaldt synes jeg, så vil gjerne male de så fort jeg kan så snart alle andre prosjekter vi har på gang er ferdige [8|]

Hehe, Ja takk [8D] 

ORIGINAL: Cathrine83

ORIGINAL: Marit_mor

Hehe, Ja takk [8D] 

[:D]

vi har malt hele stua og gangen i skagen, og er veldig fornøyd... liker fargen kjempegodt

ORIGINAL: Nybergenser

Skumring synes jeg er fin. Ikke sånn kald grå [;)]

Back
Topp