Forslag til dåpsgave

AnitaB

Flørter med forumet
Noen som har noen kjekke forslag til dåpsgave?Jeg skal i dåp til en liten jente å er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe.Det er jo masse fint på gullsmedbutikker,men jeg tenker noe litt mer orginalt.
Noen forslag?
[:)][:D][:)]

Jeg kjøpte "den store sangboken" fra den serien med de fine, hvite bøkene med eventyr, dikt, sanger osv. til min Guddatter da hun ble døpt[:)] hadde de bøkene selv da jeg var liten og de er kjempefine og går aldri av moten.  Mammaen bruker den flittig sammen med alle tre barna sine og synger alle de kjente barnesangene sammen med dem[:D]

Vi ønsket oss eventyrbøker til Aleksanders dåp. Ellers husker jeg egentlig lite av hva han fikk akkurat nå...hmmm

Hva med barnehage sekk? Eller røros-pledd ;) Fint med fornuftige gaver som kan brukes syns jeg... [:)]

Det finnes eventyrbøker som bruker barnets navn! Skal se om jeg finner linken et sted.

Her er den!

har gjett bok serie med astrid lindgren eventyr.har fått og gjett barnebibel.ellers er det veldig fint til jente og gji dukke vogge der man maler på navnet til jenta +fødselsdato og kansje dåps dato[:)][:)][:)][:)]

Til søstra mi sin baby skal jeg strikke bunad, og den andre søstra vår skal gi sølv. Må bare få vite om hun skal ha jente eller gutt[:)]

Back
Topp