Forslag til bryllupsgave

Phibonacci

Glad i forumet
Noen som har noen gode forslag til bryllupsgave?
Evt noe dere har fått selv som dere har satt veldig pris på!?

Er det ikke vanlig at de setter opp ønskelister i bryllup nå for tiden?
Synes det er veldig kjekt for da er det ikke så pes å finne ut hva man skal kjøpe. ;-)

Til venninnene mine som har giftet seg så har jeg kjøpt det kakefate/form i et som mann både fryses og steke kaken i med håndtakk og kakespade og kakekniv til. Ble kjempe glad når jeg fikk den selv også. Og venninne mine ble også veldig glade. Fin gave hvis de er glade i å bake kake hvertfall :)

Hestejenta skrev:
Er det ikke vanlig at de setter opp ønskelister i bryllup nå for tiden?
Synes det er veldig kjekt for da er det ikke så pes å finne ut hva man skal kjøpe. ;-)

De giftet seg 'i det skjulte' og jeg ønsker å kjøpe de en gave :) Derfor er det ingen gaveliste her og jeg tenkte å høre om noen her hadde noen tips/forslag Ü De forventer seg garantert ikke noe, men jeg ønsker å overraske litt 'tilbake' :-)

Jeg ville også forhørt meg om ønskelister.. er veldig kjekt å få ting som man faktisk har tenkt gjennom at man kan ha bruk for :D

Ellers synes jeg Hardangerbestikk er veldig greit å gi, for det er enkelt å få bytte uansett hvor det måtte være om det skulle bli for mye av det.. (Vi fikk feks bestikk til 72 personer eller noe da vi giftet oss..)

Back
Topp