Forslag til bil?

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Når minimini kommer må vi plutselig ha plass til 3 barneseter baki. Noen med erfaring? Jeg vet touran skal ha plass da de har 3 separate seter i baksetet, men vet ikke om det er den bilen jeg er mest interessert i:p

Toyota hiace og Renault espace har jeg god erfaring med. :-) Romslige biler og gode å kjøre. Renault espace er 7 seter med god plass til vogn og bagasje. :-D Toyota hiace har god bagasjeplass og god plass i baksetet.

Vi har Ford S-max, fornøyd med den. Har også hatt Citroen picasso og Citroen C8 da vi hadde 3 barn. Vi kjøpte 7 seter da vi fikk nr 3, deilig med ekstra plass når man tar bort setene til vogn osv :)

Her har me Chevrolet Captiva, veit me får plass t alle 3 :P

Vi har en s max, så vi er klar

Vi kjøpte s-max når vi skulle ha tredje og har ikke angret et sekund på det. kjempegod plass i baksetet, god plass for den som sitter fremme selv om du har besafe bakovervendt stol:) veldig snertent og fort gjort og slå opp ekstra seter bak om du skal ha fler med i bilen:) men vi må også ha ny nå når fjerde melder sin ankomst, går fint med et sete oppe bak og barnevogn ved siden av men blir litt trAngt til bagasje på ferieturer med 4 småtroll så nå skal vi oppi multivan:P

Last edited:
Vi har også vært på utkikk etter ny bil, har Peugeot og er fornøyd med den. Eneste problemet er at det ikke er plass til barnesetet bak fører ( har mann med for lange ben (-; )og ikke plass til barnevogn. Var å prøvesatt og målte baksetet på utallige biler, eneste som var god nok plass i baksetet var s Max . Og Skoda superb, men hverken jeg eller mannen likte å sitte foran i den.....

Vi har kjøpt Ford s-max og er superfornøyd! Stor og god plass til alle sammen, ikke problemer å få plass til både vogn, bagasje og hundebur. Ungene sitter høyt og ser bra ut av vinduene, helt genial bil :)

Helt enig med at det er godt for å gå for en bil som Ford s-Max. Vil du ikke ha en SÅ stor bil kan du og gå for en Volkswagen Touran :)

Vi kjører Caravelle og er VELDIG fornøyd med det. Plass til alt vi måtte ønske av vogn, tvillingvogn, ski, akebrett osv osv. God plass å gå mellom setene. For oss har det også vært supert med et ekstra ledig sete, til en venn/barnevakt/bestemor.

Når minimini kommer må vi plutselig ha plass til 3 barneseter baki. Noen med erfaring? Jeg vet touran skal ha plass da de har 3 separate seter i baksetet, men vet ikke om det er den bilen jeg er mest interessert i:p
Har Touran selv og vil faktisk da anbefale sharan i stedet, da denne er litt større! ;)

Vi har Ford Galaxy, veldig bra plass i den. Lik seteløsning som s-max, men større bagasjerom. Er spent på hvordan plassen blir med fire, men har litt plass til noe bak bakerste sete også har vi takboks.

Vi går for bmw x3. Men så har forhåpentligvis bare 1 på vei. Her i Malaysia er det vanlig å få ultralyd hver gang man er til kontroll. Lurer på bestille time bare for å få utelukket at det er 2 der inne :p

Synes jevnt over at opel virker som har biler med god plass i baksetene.
Vi har volvo v70 og det kan over hodet ikke anbefales :p

Vi har selv en Chevrolet Suburban, med tre barn og hund skal jeg aldri ha noe mindre igjen :) Er mulig å sette inn en seterad til og få åtteseter, men det har vi foreløpig ikke behov for :)

Vi har BMW stv som vi kjøpte rett før lillingen ble født. Vi har 3 barn i baksetet (mannen har to barn fra før) og har god plass både der i og bagasjerommet. Nå må vi jaggu meg over på 7-seter, og da ser det ut for at vi lander på Mercedes.

Back
Topp