Forslag til baking??

jente k

Elsker forumet
Hva er god og lett å lage har lyst på noe veldig godt i dag???

skolebrød

Jeg lagde lapper i går, og det var veldig godt[:D]
Men det er vel ikke akkurat baking da[8D]

eller magnilia cupcaces du finner oppskriften på detsoteliv ,fikk ikke lov til og kopiere linken

Her var det mye godt får helt vann i munnen

eller magnilia cupcaces du finner oppskriften på detsoteliv ,fikk ikke lov til og kopiere linken

den siden skulle jeg ldri vist om. alt for mye godt. kommer til å rulle

bolle med melkesjokolade inni [:)] mmm

eller du kan lage hjemme laget brød så har du deilig deilig kvelds/frokost

ORIGINAL: Charlis

kanelboller[:D]

amen!! Jeg har spist to allerede i dag.. og har lyst til å spise den siste også....

ORIGINAL: Nibbe

bolle med melkesjokolade inni [:)] mmm

Eller boller med marsipanbiter inni...mmmmmmmmmmm![:D]

ORIGINAL: Thomas toget

ORIGINAL: Charlis

kanelboller[:D]

amen!! Jeg har spist to allerede i dag.. og har lyst til å spise den siste også....

Gomle gomle. Da var det gjort :)

Boller med mørk sjokolade inni[:D]
Konfektkake! SUPER enkel og KNALL god!!! Bunnen er grei å fryse og [:D] Glutenfri er den og.

4 kopper eggehvite og 2 kopper sukker piskes hvitt.
2 kopper kokos haes i.
1/2 plate hakket kokesjokolade haes oppi.

Jeg har røra oppi en rund 26" form med bakepapir i bunnen. Steikes på varmluft i ca 50 minutt på 180 grader.

Topping:
1 boks kremfløte piskes til krem. Ta over KALD kake. rask over sjokolade (myyye sjokolade er godt [:D] )

Som sagt kan bunnen fryses.

Når kaken legges på fat er det greit å ha litt karamellsaus på så ikke kaka fyker over alt når den skal skjæres opp.

KNALL GOOOD! Og idiotsikker[:D]

ORIGINAL: hensja

Jeg har oppskriften på en veeeeldig god langpannekake (og den er superenkel og kjapp å lage). Let me know hvis du vil ha oppskrift [:D]

samme her :-) Krydderkake:-)

Scones eller hva det nå heter! Fikk det servert her en kveld rett fra ovnen. Tok smør og ost på, kjempe godt! Og ikke så altfor usunt [:D]

Tenkte eg og Lina skal lage cupcakes no straks.. hehe søtsugen for tida[8D][8D]

Sjokolademuffins, med sjokoladelinser inni.[:D][:D][:D] Nam-nam!! Jo mer sjokolade, jo bedre, hehe [:D][:)][:D]

ORIGINAL: kikister

Sjokolademuffins, med sjokoladelinser inni.[:D][:D][:D] Nam-nam!! Jo mer sjokolade, jo bedre, hehe [:D][:)][:D]

AAAAAMEN!!!!!

Back
Topp