Forslag til annonsering til familie eller i sosiale medier?

Har bestemt meg for å ikke annonsere i sosiale medier. Vet ikke, men føler at barnet skal få lov å ha egen privatsfære. Ish. Møter meg selv i døra i det jeg gjerne vil dele lykken og ultralyd og sånt med dere her inne - skjult forum er kanskje et greit kompromiss? Vurderer det. Vil gjerne ha mulighet til å slette om jeg angrer meg, for eksempel. Meh. Vet ikke. Føler meg usikker, og da er det bedre å la være, eller hur? :)

Ad. familie har det rett og slett blitt vanlige telefoner eller møter :p Er lite kreativ av meg.

Hei kan vi nok fortelle det til flere rundt jule tider, så tar gjerne i mot tips som man kan fortelle søsken og de jeg er tante til :p

Jeg har kjøpt stoff-merkelapper der det står «made by mormor» og skal pakke dem inn og gi til mamma og si at jeg fant noe hun kan få bruk for til neste strikkeprosjekt!

Forteller til lillemor på julaften. Så forteller vel hun det videre.

Til allmennheten blir det en liten post på Instagram etter ultralyd. Har ikke så stort behov for at alle skal vite det sånn. Er vel egentlig ikke såååå mange som bryr seg.

Skal på ultralyd uka før julaften og får vite kjønn da håper vi. Skal kjøpe en rosa eller blå body alt etter som og legge i en pakke under treet til besteforeldre fra julenissen. Skal skrive et brev sammen med bodyen: «Kjære mormor, puh du kan tenke deg mamma og pappa har vært spente på å fortelle deg om meg.» osv <3
Baby har 3 storebrødre så tror ingen forventer dette i det hele tatt! :-)

Vrir hodet til hvordan vi skal fortelle familiene våre det, tenker egentlig rundt jul og hvordan vi skal klare å holde det skjult så lenge..:facepalm:

Tenker å ha en body med tekst på til kommende storesøster, no sånn som «opprykk» o.l. Må bare finne ut hva Vanskelig

Og fb tror jeg ikke vi kommer til å legge no særlig ut på! Sikkert et par poster etter ul på insta + eventuelle strikkeklær ;-)

Nå har hele familien fått vite den store nyheten [emoji7] til min datter skrev jeg et brev fra babyen, også hadde jeg pakket inn en liten bamse. Første gang jeg så gledestårer på jenta mi når hun leste brevet og det gikk opp for henne at hun skal bli storesøster [emoji173]️[emoji173]️

Vi har en plan! Jeg har bursdag på onsdag, ul på torsdag og mannen kommer hjem på fredag. Så fredag kveld forteller vi foreldrene våre, og lørdag har vi kaffe og kaker i forbindelse med bursdagen min, så da skal vi legge ul-bilder på bordet og mamma og pappa-glassfigurer ved siden av. Så får gammeltanter og alle sammen noe å sladre om fremover :p

Tror vi har en plan for hvordan vi sier det til familien til mannen (minus svigermor).
Men veldig mye avhenger av at vi møtes etter 6 desember, og at faren til mannen lager den gode ostekaka si.
Tenker å spørre om osten i ostekaka er pasteurisert, og regner med at jeg får ett spørsmål om hvorfor jeg lurer på det, og rett og slett bare si "Vel, jeg skal egentlig ikke spise melkeprodukter og slikt som ikke er pasteurisert for tiden, skjønner du..."
og bare se hvor lang tid det tar de å eventuelt gjette/skjønne hva som foregår :P

Nå har hele familien fått vite den store nyheten [emoji7] til min datter skrev jeg et brev fra babyen, også hadde jeg pakket inn en liten bamse. Første gang jeg så gledestårer på jenta mi når hun leste brevet og det gikk opp for henne at hun skal bli storesøster [emoji173]️[emoji173]️

[emoji173]️ hvor gammel er jenta di?

Med elDste lagde vi en ordrebekreftelse lik sånn man får når man bestiller noe på nett. Bedriftsavsender kalte vi for storken, som vi ga til begge foreldrene mine på lille julaften. Veldig morsomt.
Med andre fikk kommende storebror en body der det sto "jeg har en hemmelighet som bare jeg, og hele barnehagen vet.JEG SKAL BLI STOREBROR. " tok litt tid, men så leste niesa mi høyt fra bodyen og da ble hele familien stille og så ut som et spørsmålstegn. Hehej
Denne gangen aner jeg ikke

Back
Topp