Forslag til annonsering til familie eller i sosiale medier?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Er vel koselig å se fremover og ha en slik tråd?

Selv har jeg en haug med babyklær, vi har jo kjøpt vogn også, så jeg tenker mannen skal få kle på seg t-skjorten med "I can't keep calm, I'm going to be a father" mens han triller vogna og holde opp ul-bilder.. ser sånn for meg å sende de bildene til mamma og svigers :cat:

Så god ide! Her kommer mine ideer, kanskje ikke de mest kreative da :p

Samboer var bortreist når jeg testet første gangen, så jeg kjøpte en pappabok i gave som jeg pakket inn. Han hadde ingen mistanke om hva det var så jeg fikk t.o.m filmet han uten at han skjønte hvorfor og fikk en helt genuin overrasket reaksjon fra han.

Vi har begge mistet en av foreldrene våre i løpet av de 11 siste mnd, så til hans far og min mor har jeg kjøpt krus hvor det står "Lykken er å ha en farfar/mormor som deg". Min mor skal feire bursdagen sin til helgen med nærmeste familien og skal få koppen som en del av gaven. Svigerfar fikk sin i helgen når samboer dro dit i helgen, mens jeg hadde arb.helg. Jeg var med over skype når han gav den.

Til nærmeste kolleger viste jeg filmen av samboer når han åpnet boka.

Sosiale medier har jeg ikke tenkt på ennå, men håper å klare å holde det hemmelig for nærmeste venninner ferm til jentejulebord 22. desember og bare møte opp med mage. Er ikke mer enn 14 uker på vei, så magen er nok ikke veldig stor, men med et par kg ekstra så kan jeg nok få magen til å se litt gravid ut, men samtidig såpass "liten" at de ikke er sikre. Veldig gøy å se om noen av de tørr å spørre meg.. Den ene venninna mi vet om det allerede, så mulig vi vil avsløre alt med litt fnising og blikk...hehe.

Last edited by a moderator:
Er vel koselig å se fremover og ha en slik tråd?

Selv har jeg en haug med babyklær, vi har jo kjøpt vogn også, så jeg tenker mannen skal få kle på seg t-skjorten med "I can't keep calm, I'm going to be a father" mens han triller vogna og holde opp ul-bilder.. ser sånn for meg å sende de bildene til mamma og svigers :cat:

Jeg er superstolt av min ide, men det er bare å stjele den for de som vil [emoji6]

Japan foto lager puslespill av hva som helst som fotogave. Så vi skal lage puslespill av ultralydbilde med termin og kjønn som de kommende besteforeldrene skal få på juleaften. Vi feirer sammen med mine foreldre og moren hans. Så må de sitte å pusle hvert sitt puslespill for å komme frem til overraskelsen [emoji1][emoji1]

Herregud som jeg gleder meg. Blir kjempegøy!!

Samboer var bortreist når jeg testet første gangen, så jeg kjøpte en pappabok i gave som jeg pakket inn. Han hadde ingen mistanke om hva det var så jeg fikk t.o.m filmet han uten at han skjønte hvorfor og fikk en helt genuin overrasket reaksjon fra han.

Vi har begge mistet en av foreldrene våre i løpet av de 11 siste mnd, så til hans far og min mor har jeg kjøpt krus hvor det står "Lykken er å ha en farfar/mormor som deg". Min mor skal feire bursdagen sin til helgen med nærmeste familien og skal få koppen som en del av gaven. Svigerfar fikk sin i helgen når samboer dro dit i helgen, mens jeg hadde arb.helg. Jeg var med over skype når han gav den.

Sosiale medier har jeg ikke tenkt på ennå, men håper å klare å holde det hemmelig for nærmeste venninner ferm til jentejulebord 22. desember og bare møte opp med mage. Er ikke mer enn 14 mnd på vei, så magen er nok ikke veldig stor, men med et par kg ekstra så kan jeg nok få magen til å se litt gravid ut, men samtidig såpass "liten" at de ikke er sikre. Veldig gøy å se om noen av de tørr å spørre meg.. Den ene venninna mi vet om det allerede, så mulig vi vil avsløre alt med litt fnising og blikk...hehe.
Noen fine ideer!
14 mnd var kanskje litt voldsomt da :p

Jeg er superstolt av min ide, men det er bare å stjele den for de som vil [emoji6]

Japan foto lager puslespill av hva som helst som fotogave. Så vi skal lage puslespill av ultralydbilde med termin og kjønn som de kommende besteforeldrene skal få på juleaften. Vi feirer sammen med mine foreldre og moren hans. Så må de sitte å pusle hvert sitt puslespill for å komme frem til overraskelsen [emoji1][emoji1]

Herregud som jeg gleder meg. Blir kjempegøy!!
Oh shit det var lurt!!

Sosiale medier har jeg ikke tenkt på ennå, men håper å klare å holde det hemmelig for nærmeste venninner ferm til jentejulebord 22. desember og bare møte opp med mage. Er ikke mer enn 14 mnd på vei, så magen er nok ikke veldig stor, men med et par kg ekstra så kan jeg nok få magen til å se litt gravid ut, men samtidig såpass "liten" at de ikke er sikre. Veldig gøy å se om noen av de tørr å spørre meg.. Den ene venninna mi vet om det allerede, så mulig vi vil avsløre alt med litt fnising og blikk...hehe.

Gøy!! [emoji4]

Hvor langt er du kommet nå?

Gøy!! [emoji4]

Hvor langt er du kommet nå?

Jeg er bare 4+5. Så vet at det er tidlig å fortelle, men jeg er av de som tenker at jeg kan godt dele med de nærmeste og de jeg er nære på jobben da jeg jobber tett på andre. Hvis det skulle gå galt, så syns jeg det er godt at de nærmeste rundt meg vet det og kan være en støtte.

Jeg er bare 4+5. Så vet at det er tidlig å fortelle, men jeg er av de som tenker at jeg kan godt dele med de nærmeste og de jeg er nære på jobben da jeg jobber tett på andre. Hvis det skulle gå galt, så syns jeg det er godt at de nærmeste rundt meg vet det og kan være en støtte.

Det er jeg enig i [emoji5] Godt med støtte uansett [emoji1] Og mest sannsynlig går det jo bra!

Med nr1 fikk pappan «I ❤ mom/ I ❤ dad» babysokker pakket inn som gave.

Hans lillesøster lurte vi på ei t-skjorte hvor det sto «jeg skal bli tante» på når vi skulle fortelle til hans far m samboer+søster.

Min far fikk UL bilde pakket inn i gave samnen med bursdagsgaven da vi feiret hans bursdag og samtlige familiemedlemmer var hjemme når vi skulle dele nyheten.

Med nr2 hadde jeg designet en t-skjorte det sto «only child expire October» på, men det tok laaang tid før noen tilslutt leste teksten ha ha.

**Hvis det går bra** **krysse krysse** denne gang tror jeg vi bare forteller det etter rundet 12uker.. Hvis jeg ikke får lyst å finne påno alikevel da he he

Vi skal la mini på 4 år fortelle familien det denne gangen ❤️

Forrige gang snek vi det inn i samtaler/spurte om de visste hva som nå er like stort som en drue/kjøpte strikkebok med babyklær/osv.

På Instagram la jeg ut bilde etter oul og på fb skrev vi ingenting før etter ungen var født :)

Vi skal la mini på 4 år fortelle familien det denne gangen ❤️

Forrige gang snek vi det inn i samtaler/spurte om de visste hva som nå er like stort som en drue/kjøpte strikkebok med babyklær/osv.

På Instagram la jeg ut bilde etter oul og på fb skrev vi ingenting før etter ungen var født :)

Ååå, så kos! Da vi fortalte det til mine foreldre på julaften i fjor (9+5) hadde vi en body på vår da 1,5åring at h*n skulle få en lillebror eller lillesøster snart. Den bodyen passer nok ikke nå, et år etter :hilarious: Men mulig vi får lurt til noe morsomt denne gang også.

Med første fikk mamma og pappa en liten eske hver, med smokk og sokker. På smokkene sto det noe personlig til dem begge :happy: Mannen klarte ikke å fortelle sin far det. Så han spurte bare «Ja, trives du med å være farfar?» «Ja?» «Ja, har du lyst på flere da?»:hilarious:

Ååå, så kos! Da vi fortalte det til mine foreldre på julaften i fjor (9+5) hadde vi en body på vår da 1,5åring at h*n skulle få en lillebror eller lillesøster snart. Den bodyen passer nok ikke nå, et år etter :hilarious: Men mulig vi får lurt til noe morsomt denne gang også.

Med første fikk mamma og pappa en liten eske hver, med smokk og sokker. På smokkene sto det noe personlig til dem begge :happy: Mannen klarte ikke å fortelle sin far det. Så han spurte bare «Ja, trives du med å være farfar?» «Ja?» «Ja, har du lyst på flere da?»:hilarious:

Haha :hilarious:

I forhold til sosiale medier er jeg litt forelsket i slike type annonseringer [emoji7][emoji173]️
IMG_7265.jpgIMG_7264.jpgIMG_7263.jpgIMG_7262.jpgIMG_7266.jpg

Sist fikk besteforeldre krus der det sto bestemor/bestefar på, mine foreldre fikk førjulspresang noen dager før julaften, hans fikk lille julaften, siden det var der vi skulle feire jul måtte vi fortelle det siden formen min ikke var den beste.
Søskene mine fikk en bildemelding tidlig på julaften av oss to der vi skrev at vi håpte vi ble tre til sommeren. Mannens bror med familie var også hos svigers, så de fikk vite det samtidig som svigers.

Denne gangen lurer jeg på å lage «Oppgradering til storebror pågår» body/t-skjorte og putte på mini når familien er samlet/sende bilde til familie på andre plasser i landet.

Har ikke annonsert graviditet på sosiale medier. La ut et bilde fra babyshoweren på lukket Instagramprofil og rundt en uke etter han var født la jeg ut et bilde/oppdatering på Facebook.

Med de to eldste så fortalte vi det i 12 uke.
Men denne gangen så kommer vil til å vente til julafta med å fortelle det med en liten morsom lek for barna som skal være der :)
Ingen forventer at vi skal ha en til etter jeg har vært veldig bevist negativ om å få flere etter et evig mas med nr 2 :happy:

Tenkte at storebror skal få gå med T-skjorte der det står at han skal bli storebror på julaften så da blir det en fin overraskelse for hele familien:santa

Tenkte en kopp til svigerfar hvor det står "Verdens Beste Farfar" til jul, og kanskje til lillesøstrene med "Verdens Beste Tante"
Regner med at mine egne snuser det frem så snart jeg ankommer om 11 dager, tviler på om det er mulig å holde skjult, da jeg har gått ned 10 kg i det siste og magen min er megaoppblåst og ser ut som om jeg er minst 5 mnd gravid for tiden :p

Sist ringte jeg og sa det til mamma på bursdagen hennes (i uke 7 eller 8). Vi var i utlandet, så vi kunne ikke dra dit og rakk ikke fikse noe artig, men hun ble veldig glad for beskjeden. Sa det bare til resten av familien etter uke 12.

Ikke noe på internett før etter fødsel, selv om mamma skrev ting som kunne avsløre det et par ganger :shifty: Hun fikk bortforklare selv :hilarious: (hadde sagt tydelig at vi ikke ville spre det).

Nå tenker jeg det kunne være koselig å finne på noe artig. Kanskje på julekortet? Eller at kommende storebror får fortelle det til jul :Heartblue

Back
Topp