Så god ide! Her kommer mine ideer, kanskje ikke de mest kreative da
Samboer var bortreist når jeg testet første gangen, så jeg kjøpte en pappabok i gave som jeg pakket inn. Han hadde ingen mistanke om hva det var så jeg fikk t.o.m filmet han uten at han skjønte hvorfor og fikk en helt genuin overrasket reaksjon fra han.
Vi har begge mistet en av foreldrene våre i løpet av de 11 siste mnd, så til hans far og min mor har jeg kjøpt krus hvor det står "Lykken er å ha en farfar/mormor som deg". Min mor skal feire bursdagen sin til helgen med nærmeste familien og skal få koppen som en del av gaven. Svigerfar fikk sin i helgen når samboer dro dit i helgen, mens jeg hadde arb.helg. Jeg var med over skype når han gav den.
Til nærmeste kolleger viste jeg filmen av samboer når han åpnet boka.
Sosiale medier har jeg ikke tenkt på ennå, men håper å klare å holde det hemmelig for nærmeste venninner ferm til jentejulebord 22. desember og bare møte opp med mage. Er ikke mer enn 14 mnd på vei, så magen er nok ikke veldig stor, men med et par kg ekstra så kan jeg nok få magen til å se litt gravid ut, men samtidig såpass "liten" at de ikke er sikre. Veldig gøy å se om noen av de tørr å spørre meg.. Den ene venninna mi vet om det allerede, så mulig vi vil avsløre alt med litt fnising og blikk...hehe.