Forslag til 70 års gave

Fru+2

Forumet er livet
Hjelp svigermor blir 70 år i morgen og jeg trenger hjelp til gave fra Christian
Vi har bestilt sjal til bunaden men det kommer ikke før 17 mai.
Så jeg tenke chr skulle gi en litten ting som er et minne for han og bestemor.Noen som har forslag?

lag et lite fotoalbum/hefte med bilder av han og noen søte ord/dikt - kanskje har du bilder av dem to sammen? La han tegne en tegning og sett inn..

Har dere noen bilder av henne og Christian? Kan gi det? Kanskje forstørre det litt og ha det i en ramme.. Eller om dere har et bilde av Christian som dere synes er ekstra fint å gi det.

Jeg slenger meg inn i rekka her og sier bilde av de to og tegning/maleri.

Heisann!
Nå vet ikke jeg om du er noen stor-scrapper, eller om du i det hele tatt har tid til å lage noe sånt,

men her er hva vi ga oldemoren til våre jenter da hun ble 75 år.
Hun var iallefall rå-fornøyd med gaven, og har vist den fram til alle og enhver som vil se.[:D]

Lagde et lite brette-album med bilder av oss alle sammen i.[:D]

vi ga brettealbum til begge johanna sine oldemødre den første julen hun levde, men de klarer jo ikke å brette det ut og sammen igjen, det blir bare krøll... men kanskje de er spesielt lite tekniske de oldemødrene her?

Et alternativ er å lage noe liknende det valentines-kortet jeg ga til G - ligger inne på bildesidene våre her - det er jo bare kartong og ark som er klipt til og så hullemaskin og hyssing som binder sammen... veldig enkelt. 

ORIGINAL: lenemor
vi ga brettealbum til begge johanna sine oldemødre den første julen hun levde, men de klarer jo ikke å brette det ut og sammen igjen, det blir bare krøll... men kanskje de er spesielt lite tekniske de oldemødrene her?
[/quote
 Ja vet ikke jeg, men oldemoren klarer det helt fint hun.[;)]
Hun har faktisk albumet med seg i vesken sin, ennå. Og der har det ligget "klar til visning" siden hun fikk det for snart 9 mnd. siden.
Men en annen type album er sikkert også flott! F.eks. sånt som du lenemor lagde til valentineskort.

Takk for tipsene jenter.
Bestemødrene til christian har vært sitt scrappealbum som jeg fyller på nye bilder hver mnd, pluss jeg skriver om ting som har skjedd den mnd,vekt.o.l

Så jeg lurer om jeg skal få han til å male på et læret jeg har.
Hmm ikke lett dette,

Back
Topp