Forslag bursdagsgave til oldemor?

pandalise

Gift med forumet
Som blir 71 år?

Noe som ikke ruinerer meg :p

Bilder av oldebarnet i en fin ramme er jo ikke og forakte![:)]

Og jeg er superfan av ting man kan spise opp/brenne opp i gave til oldeforeldre som som regel har alt![8D] Stearinlys pyntet med fine bilder f.eks. Eller godt hjemmelaget pålegg kanskje![:)] Jeg har f.eks. kjempe lyst til og prøve og lage påleggssild i julegave til mine og sambos besteforeldre..[:)]

Der var det mange gode forslag!! Synd jeg må ha den idag, siden vi skal dit idag[&o]
(sambo skulle ordne gave forrige uke.. det ble det jo noe av..[>:])

Sherry, baileys el l?

print ut bilder av gullet ditt i pase strl og stryk de på store kubbelys.. billig og enkelt ;)

ORIGINAL: Sjasmin

Sherry, baileys el l?

Får ikke gi henne alkohol[8|] Er vist litt for glad i det[&:]

En kurv med kaffe, te, kjeks, sjokolade, lys ++
Masse forbruksting, men gud så glade de blir for det! Oldemoren til lillemor får det hvert år fra flere, og hun blir superglad for det! [:D]

Min bestemor er 90 år og har alt hun trenger og mer til, så til henne ga jeg en pose med noe som heter "engedrops" til jul. Og det ble hun så glad for at hun holdt på å begynne å gråte. Skal ikke så mye til[:)]

ORIGINAL: Mella27

print ut bilder av gullet ditt i pase strl og stryk de på store kubbelys.. billig og enkelt ;)

Jepp! Kjøp cellufan (aner ikke hvordan det staves), på blomsterbutikken,
og lag en fin gavepakke. Sett lysene på en liten treplate f.eks, og legg oppi små sjokolader/drops el lignende.
En liten blomst er også fint oppi, eller pot purri ( haha, husker ikke hvordan det heller staves )

det osm blei en stor hit for min bestemor (hu er over 70) var att jeg kjøpte garn i alle ulike farger... hehe pakket det inni en bannan eske og ga henne... eneste jeg kan komme på nå..

Gavekort hos frisør eller god såpe, shampo eller annen hudpleie produkter[:)]

Back
Topp