Forskyve mens

babyT

Forumet er livet
Jeg vurderer å utsette neste mens (ved å ta primolutN). Vil det ha noe å si for et eventuelt icsi-forsøk? Har jo lyst å komme igang så snart som mulig og har funnet ut at om jeg utsetter neste mens ei uke, og vi får komme igang med forsøk den påølgende syklusen, så vil jeg kunne starte med spray få dager etter at vi kommer hjem fra Tokyo. Alternativene er å spraye mens vi er der, eller måtte vente enda en syklus... Hva ville dere gjort?

tror eg ville ha sprayet mens eg var på tur her..... fikk ikke så store plager av nesesprayen, så det går
jo fint an å spraye hvor som helst.......
men har ingen aning om det å utsette mensen har noe å si eg[8|]

hvor mange ml er spraybeholderen på? Mener vel egentlig å spørre om den er liten nok til å få med som håndbagasje på fly nå med disse rare reglene om flytende væske i bagasjen...

vet ikke om eg hadde turt å ta d,risikere å fittle til mensen[&:]

sjekk opp i dette med nese sprayen

ORIGINAL: VilSåGjerne

vet ikke om eg hadde turt å ta d,risikere å fittle til mensen[&:]

sjekk opp i dette med nese sprayen

Å forskyve mensen går helt fint. Har gjort det før pga en konsert jeg skulle delta på. Den påfølgende syklusen var helt normal og mensen kom som vanlig på syklusdag 29-30.

ORIGINAL: babyT?

hvor mange ml er spraybeholderen på? Mener vel egentlig å spørre om den er liten nok til å få med som håndbagasje på fly nå med disse rare reglene om flytende væske i bagasjen...

Sniker litt...

Medisiner (og flytende mat til f.eks babyer) har de ikke lov å ta fra deg!!!

ORIGINAL: Pastella

ORIGINAL: babyT?

Sniker litt...

Medisiner (og flytende mat til f.eks babyer) har de ikke lov å ta fra deg!!!

Godt å høre. Trenger man da attest fra lege? Eller holder det med den merkelappen som settes på når man handler legemidler på resept?

Hvor mange beholdere med nesespray bruker man i løpet av de 14 dagene?

jeg mener å ha hørt at man må ha med attest fra lege...
jeg brukte en sprayflaske på 14 dager...[;)]

Det stemmer det 1 synarela spray på 14 dager.

Jeg tok fly til og fra den dagen jeg var på UL. Hadde med meg nesespray og i tillegg fikk jeg med eggløsningsmedisinen, spøyte og spisser + sterke tabletter, hjem som jeg trengte før uttak. Spurte på apoteket om det var lov å ha med på fly og de sa ja så lenge det lå i orginal embalasje og var merket med mitt navn og legens så skulle ikke dette være noe prob. Puttet det i håndvesken min, hadde ikke noe mer siden det bare var en dagsreise. Var litt nervøs da jeg skulle gjennom sikkerhets kontrollen, men de sjekket ingenting. Dette var innenland da.

Jeg brukte primolutt-N for å få igang mensen før oppstart med spray, vet om mange som må det... Så, hør med legen din.[:)]

Back
Topp