Forskudd på lønn

Lodviss

Elsker forumet
Noen som vet om det er vanskelig å få utbetalt forskudd på lønna?
Pga kluss i lønningene, så fikk jeg ikke lønn denne mnd. Skulle derfor veldig gjerne hatt forskudd?
Noen som vet? Er kommunalt ansatt..

ORIGINAL: Lolodi

På jobben min kan jeg få tre måneders forskudd, men jeg jobber i privat sektor. Vet ikke hvordan det er i kommunen dessverre.

Ok. Har spurt på generelt også, og der fikk jeg noen svar.

Hååper det ordner seg når jeg ringer lønningskontoret i morgen, men tør ikke håpe på for mye... [8|]

Det pleier ikke å være så vanskelig i kommunen. I alle fall ikke de stedene jeg har jobbet. Lykke til [:)]

ORIGINAL: mammagutt

Det pleier ikke å være så vanskelig i kommunen. I alle fall ikke de stedene jeg har jobbet. Lykke til [:)]

Da satser vi på det [:D]

Jobber privat og vi kan få det, ringe og så kan det gå 2 min så er pengene på konto.
Husker en gang eg sku te syden og så hadde de trekkt ett eller annet, og det merka eg 20 min før flyet sku gå. KRISE.
Og da hadde eg penger på konto når vi landa.

ORIGINAL: eplemos

Jobber privat og vi kan få det, ringe og så kan det gå 2 min så er pengene på konto.
Husker en gang eg sku te syden og så hadde de trekkt ett eller annet, og det merka eg 20 min før flyet sku gå. KRISE.
Og da hadde eg penger på konto når vi landa.

Jammen ikke verst [:D]
Det ordna seg heldigvis. Skal til dem på lønningskontoret kl 07.30 i morgen, så skal vi avtale hvor mye som skal tas på forskudd. Måtte visst skrive under på noe...
Men snart har jeg penger igjen! [:D]

ORIGINAL: Almasmamma

Jammen ikke verst [:D]
Det ordna seg heldigvis. Skal til dem på lønningskontoret kl 07.30 i morgen, så skal vi avtale hvor mye som skal tas på forskudd. Måtte visst skrive under på noe...
Men snart har jeg penger igjen! [:D]

Bra du fikk ordnet det, søta [:)]

Back
Topp