Jeg starter som deltaker i ett forskningsprosjekt ved St Olavs sykehus for gravide. Det handler om svangerskapsdiabetes og de trenger flere deltakere! Er det noen som er interessert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen link, men hvis du sender en mail til adressen på bildet får du all info på mail, og du kan trekke deg når som helstHar du en link?
Vet du hvor sent i svangerskapet de rekrutterer? Må man bli med før en viss uke?Ingen link, men hvis du sender en mail til adressen på bildet får du all info på mail, og du kan trekke deg når som helst![]()
Du må starte studien mellom uke 12 og 30 hvis jeg ikke husker feil så det er stor mulighet for å bli medVet du hvor sent i svangerskapet de rekrutterer? Må man bli med før en viss uke?

Så braDa har jeg sendt en Mail. Jeg liker forskning.
Jeg kan. Har svangerskapsdiabetesJeg starter som deltaker i ett forskningsprosjekt ved St Olavs sykehus for gravide. Det handler om svangerskapsdiabetes og de trenger flere deltakere! Er det noen som er interessert?
Send mail til adressen på bildet så får du kontakt med hun som er ansvarligJeg kan. Har svangerskapsdiabetes
Man må inn på to kontroller med 6 ukers mellomrom, så utenom det er det ingen oppmøteTipset ei venninne i september-gruppa!
Må man bo i nærheten av St Olavs?
De ser på sammenhengen mellom spisevindu og svangerskapsdiabetesHva går det ut på?![]()