Forskningsprosjekt ved St. Olavs

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Jeg starter som deltaker i ett forskningsprosjekt ved St Olavs sykehus for gravide. Det handler om svangerskapsdiabetes og de trenger flere deltakere! Er det noen som er interessert?

Har du en link?
Ingen link, men hvis du sender en mail til adressen på bildet får du all info på mail, og du kan trekke deg når som helst :)

Vedlegg

• Screenshot_20200203_145254.jpg
    Screenshot_20200203_145254.jpg
    10,8 KB · Visninger: 16
Jeg skal være med og, men må vente til kvalmen gir seg. Foreløpig har jeg ikke sjans til å spise kun ila 10 timer, jeg spiser hele døgnet akkurat nå. :hilarious:

Ingen link, men hvis du sender en mail til adressen på bildet får du all info på mail, og du kan trekke deg når som helst :)
Vet du hvor sent i svangerskapet de rekrutterer? Må man bli med før en viss uke?

Vet du hvor sent i svangerskapet de rekrutterer? Må man bli med før en viss uke?
Du må starte studien mellom uke 12 og 30 hvis jeg ikke husker feil så det er stor mulighet for å bli med :happy:

Jeg starter som deltaker i ett forskningsprosjekt ved St Olavs sykehus for gravide. Det handler om svangerskapsdiabetes og de trenger flere deltakere! Er det noen som er interessert?
Jeg kan. Har svangerskapsdiabetes

Tipset ei venninne i september-gruppa!
Må man bo i nærheten av St Olavs?

Back
Topp