Forskjellige symptomer ved forskjellig kjønn?

LilleOverraskelse

Andre møte med forumet
Dere som har flere barn - har svangerskapene deres vært like med tanke på symptomer? Hvis dere opplevde forskjellige symptomer i de forskjellige graviditetene var det da ulikt eller likt kjønn? :)


Noen sier for eksempel at man er mer kvalm ved jente..
 
Jeg har to jenter fra Før og gjennom de to svangerskapene var jeg null kvalm. Så kan hende det bare er en myte☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg har og hørt om det der. Men har noen venninner som har vært null kvalm med jente og veldig kvalm med gutt, og noen som har vær omvendt. Så jeg tror muligens at svangerskapene kan være ulike, men at det allikevel ikke er noen regel for at jenter gir kvalme og gutt ikk.
 
Jeg har selv bare gutter, men jm min håpte jeg skulle få jente så jeg kanskje slapp å bli så dårlig. Hun trodde ihvertfall på at det kunne bli annerledes når det var ulikt kjønn.
 
Jeg var ikke dårlig med jenten min heller.
 
Jeg har to gutter og var veldig kvalm med begge dem og er kvalm igjen nå.. Så får se da om dette også er en gutt? Tror egentlig det bare er myter jeg da men :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det sies at er en kvalm er det jente... Men det er omvendt... Alle jeg kjenner som har vært grusomt dårlig har venta gutter :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Var ekstremt kvalm med sønnen min, kastet opp dagen etter IKM og i 12 uker etterpå. Både morgen og kveld! Nå er jeg også kvalm morgen og kveld, men ikke så ille at jeg kaster opp. Men mistenker gutt igjen siden kvalmen kommer på samme tid på døgnet som sist ;)
 
Superdårlig med begge guttene. Begynte uke 5 første gang og uke 8 andre gang.. Så jeg venter spent. :p
 
Back
Topp