Forskjell på svangerskapene?

Bruker47ma

Flørter med forumet
Er gravid med fjerde,
Har tre nydelige jenter fra før og svangerskapene har vært plettfrie, bortsett fra bekkenløsning med tiden,
Denne gangen er jeg helt ferdig, spyr som en gris, hodeverk, svimmel , dårlig 24/7, og uren hud, har også fått vondt i ryggen og pupper som har vokst 2 str større og harde som Stein. ( type melkesprengt) og som jeg helst må unngå nærkontakt med på noen som helst måte. Noen som har født flere barn og opplever det samme? Eller andre erfaringer rundt flergangsfødende?

Er bare 8 uker, å allerede klar for å få svangerskapet overstått, å æ som hadde gleda meg sånn til den fine svangerskapsperioden......blæ

Jeg har 2 andre svangerskap bak meg, og de var nesten identiske. Var ikke dårlig, men hadde bekkenløsning begge gangene. Det var gutt og jente. Denne gangen er jeg skikkelig dårlig, noe jeg absolutt ikke var forberedt på i det hele tatt... kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til 2 . trimester :)

Sender deg min sympati!

Har bare en gutt fra før av, men det er som natt og dag. Med første var jeg tissetrengt, hadde litt ømme bryster og litt kvalme i uke 6-7 i første trimester. Nå har jeg ømme bryster så det holder samt at de er større, bedret lukesans, stikkinger ned mot lysken, kvalme, halsbrann og fatigue for å nevne noe. Og dette har holdt på siden før pos test. Er 5 uker i dag.

Dette og er mitt fjerde svangerskap, og har det akkurat som deg, bare omvendt :P

3 svangerskap som var like, veldig dårlig form og daglig oppkast. Fikk 3 gutter. Nå er jeg i fin form og synes det er så rart!

Dette og er mitt fjerde svangerskap, og har det akkurat som deg, bare omvendt :p

3 svangerskap som var like, veldig dårlig form og daglig oppkast. Fikk 3 gutter. Nå er jeg i fin form og synes det er så rart!

Kanskje du er heldig å får jente og jeg gutt denne gangen da hehe ?? Selv om jeg har på følelsen at jeg får jente igjen hehe:)

Dette er mitt fjerde også, har 3 gutter fra før av. Alle svangerskapene mine har egentlig vært ganske ulike, men jeg blir værre for hver gang :/
Til nå har kvalmen holdt seg borte, men fytti så ømme pupper og vondt bekken jeg har..

Jeg er 3. gangs, og har det likt som deg.. har vert tålig fin med de andre to, utenom tretthet i starten og litt ryggplager, vann i kroppen ol helt på slutten..
Nå er jeg driiiiittrøtt / føler med SYK, skikkelig vondt i hode og tett i nesa/bak øynene, KVALM, uendelig vond i hele ryggen, svimler, kramper i magen/luftsmerter og løs mage... ja hva mer?? :s

Kanskje du er heldig å får jente og jeg gutt denne gangen da hehe ?? Selv om jeg har på følelsen at jeg får jente igjen hehe:)
Satse på det:P selv om jeg selv ikke tror mannen kan lage annet enn gutter men lov å håpe:) blir nå spennende når vi får vite kjønn.. Ikke lenge til;)

Satse på det:p selv om jeg selv ikke tror mannen kan lage annet enn gutter men lov å håpe:) blir nå spennende når vi får vite kjønn.. Ikke lenge til;)
Hehe samme tankegang jeg har, men jeg to jenter fra er forrige samboerskap. Så kan jo håpe min nåværende kan, vist ikke er det jo alltids gunstig med samme kjønn da di kan arve hehe

Har 3 SV. Skap vak meg 1 gutt og 2 jenter. Denne gangen kan ikke sammenlignes i og med at jeg ikke hat hatt noen symptomer. Nr 1 var jeg kvalm i 9 mnd med jentene måtte jeg ha mat hele tiden. Nå har jeg ingen av delene bare bekken løsning noe jeg ikke hadde på de andre. Er 25 uker. ☺

Vel det første svangerskapet gikk nesten knirkefritt bortsett fra de 20 siste ukene da var det halsbrann fra h**** og glukose og proteiner i urin. Mens nå har kvalmen tatt meg, hode henger ikke med lenger og trøttheten.

Jeg er skikkelig kvalm og trøtt denne gangen! Orker ingenting! Forrige gang kunne jeg ikke merke at jeg var gravid :)

Har også 3 jenter, der de 2 første sv.skapene var ganske like. Litt kvalme 1. trimester, men ikke så mye. Litt bekkenløsning deretter, men ble sykemeldt kun 3 vakter med første, og 3 uker med andre.
Med nr. 3 spydde jeg hver dag i 8 mnd! (Slapp unna de to siste ukene før fødselen. ..) Hadde i tillegg bekkenløsning fra uke 6.... Sykemeldt fra første kontroll hos jordmor, som jeg hadde ved 5 uker...
Nå er jeg kvalm, øm i puppene, ligamentsmerter fra en annen verden, og er trøtt, trøtt, trøtt........ :-)

Back
Topp