Forskjell på svangerskap?

maimi

Betatt av forumet
Med første var jeg lite dårlig de første kvalm, og var nesten ikke kvalm i hele svangerskapet. Nå er jeg bare 6+5 på vei, men er så sliten, trøtt, bomull i hodet av alle hormonene og nærmest konstant kvalm hele tia! Kvalmen er værst og så uvant!!

Har gutt fra før. Hva har dere fra før, og hvordan var svangerskapet da?
 
Last edited:
Jeg har hatt to svangerskap uten kvalme, og dette er helt grusomt å få på siste da jeg trodde att det var noe jeg ikke fikk :p og såååå trøtt denne gangen, var ikke det med de første. Men jeg har vel blitt eldre da :p hadde første svangerskap i 2007 ;-)
 
Lurer jeg også på..
Har to av samme kjønn fra før, var frisk som en fisk med begge. Denne gangen har jeg vært sykemeldt med ekstrem svangerskapskvalme fra slutten av uke 4.. Lurer veldig på om jeg kanskje får det motsatte kjønn denne gangen eller om det bare er tilfeldig :/ dere som har hatt forskjellige svangerskap med kvalme/ikke kvalme, har barna forskjellig kjønn?
 
Jeg er og kvalm og ekstremt trøtt denne gangen, har 2 gutter fra før. Hvilket kjønn har dere fra før?
 
Mye bedre med nr1 som var gutt!
Kvalm trøtt og sliten med nr2 som var jente
 
Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme med begge. Men var verst med gutten.
 
Har to jenter og svangerskapene var forholdsvis like. Kvalmen var omtrent lik, trøtt/sliten og bekkenløsning var likt. Med første var puppene ekstremt ømme og vokste mye, ingenting med nummer to. Og så hadde jeg masse plagsomme kynnere med nummer to, ikke noe før helt på slutten med første. Men første tisser jeg en gang i timen natten igjennom fra uke ti til babyen var født. Det var ikke like ekstremt med nummer to. Det var det jeg husket.

Foreløpig er alt som med de to andre, like trøtt, sliten, kvalm, og bekkenløsningen er i gang.
 
Sist svangerskap var jeg lite kvalm, og hadde nesten ingen plager under hele svangerskapet. Jobber som frisør, og jeg jobbet helt til permisjonen. Da ble det jente:) alle sa jeg kom til å få en gutt, da jeg hadde "guttemage" (hun ville aldri vise kjønnet på UL);) Nå er jeg kvalm nesten hele dagen og skikkelig ømme bryst!:p
 
Er småkvalm denne gangen. Og føler jeg tar lett til tårer.
Forrige svangerskap kjente jeg ingenting til kvalmen, var helt fin fram te 6 mnd. Ble sykemeldt når jeg var 6 mnd på vei, da hadde jeg en del vondt i ryggen( har gutt fra før)
 
Back
Topp