Forskjell på Medela swing maxi og freestyle

Tror mine er lettpumpa. En liten runde med stimuleringa og så hørerer jeg lyden av at det spruter. Om jeg da dobbeltpumper, kunne jeg sikkert dratt ut sugeledningen fra den ene og latt den sprute på egenhånd i ren sympati med naboen:-)

Heldige du!

Har sine ulemper det også. Må huske oppsamlingskopp på naboen ved amming. Ellers går det virkelig unna på ammeinnleggene:) Men alt i alt er jeg vel heldig, ja.

Jeg har også pump-in-style til treige jur! Den er den som bor i sekk sant? Min gjør i hvertfall det. Den drar ut myyyye melk [emoji85]

Jeg elsker den! Arvet min søster sin, og selv med lekk vakuum fungerte den mye bedre enn freestyle her. Har noe med pumpesettene å gjøre, jeg passer bedre til dem.

Har sine ulemper det også. Må huske oppsamlingskopp på naboen ved amming. Ellers går det virkelig unna på ammeinnleggene:) Men alt i alt er jeg vel heldig, ja.

Jeg pumper naboen når lille ammer. Da renner det fortere enn hvis jeg bare pumper... sikkert ikke lurt, for per nå produserer jeg 500 ml for mye hvert døgn. Blir himla tørst [emoji85]

Jeg pumper naboen når lille ammer. Da renner det fortere enn hvis jeg bare pumper... sikkert ikke lurt, for per nå produserer jeg 500 ml for mye hvert døgn. Blir himla tørst [emoji85]
Du skulle fått lov å donere. Du får drikke alt du orker da.

Tror mine er lettpumpa. En liten runde med stimuleringa og så hørerer jeg lyden av at det spruter. Om jeg da dobbeltpumper, kunne jeg sikkert dratt ut sugeledningen fra den ene og latt den sprute på egenhånd i ren sympati med naboen:)
Mine også. Jeg fikk jo ut mye manuelt, men jeg synes det var litt mye jobb allikevel, så jeg satser på at elektrisk gjør susen uten at den er en okse.

Nå har ikke jeg noe erfaring med brystpumper fra før, men er veldig fornøyd med denne, verdt penga sine og superenkel å rengjøre

Back
Topp