Tror mine er lettpumpa. En liten runde med stimuleringa og så hørerer jeg lyden av at det spruter. Om jeg da dobbeltpumper, kunne jeg sikkert dratt ut sugeledningen fra den ene og latt den sprute på egenhånd i ren sympati med naboen
Heldige du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror mine er lettpumpa. En liten runde med stimuleringa og så hørerer jeg lyden av at det spruter. Om jeg da dobbeltpumper, kunne jeg sikkert dratt ut sugeledningen fra den ene og latt den sprute på egenhånd i ren sympati med naboen
Har sine ulemper det også. Må huske oppsamlingskopp på naboen ved amming. Ellers går det virkelig unna på ammeinnleggene Men alt i alt er jeg vel heldig, ja.Heldige du!
Jeg har også pump-in-style til treige jur! Den er den som bor i sekk sant? Min gjør i hvertfall det. Den drar ut myyyye melk [emoji85]
Har sine ulemper det også. Må huske oppsamlingskopp på naboen ved amming. Ellers går det virkelig unna på ammeinnleggene Men alt i alt er jeg vel heldig, ja.
Du skulle fått lov å donere. Du får drikke alt du orker da.Jeg pumper naboen når lille ammer. Da renner det fortere enn hvis jeg bare pumper... sikkert ikke lurt, for per nå produserer jeg 500 ml for mye hvert døgn. Blir himla tørst [emoji85]
Mine også. Jeg fikk jo ut mye manuelt, men jeg synes det var litt mye jobb allikevel, så jeg satser på at elektrisk gjør susen uten at den er en okse.Tror mine er lettpumpa. En liten runde med stimuleringa og så hørerer jeg lyden av at det spruter. Om jeg da dobbeltpumper, kunne jeg sikkert dratt ut sugeledningen fra den ene og latt den sprute på egenhånd i ren sympati med naboen