Ett dumt spørsmål, men jeg syns noen ganger det kan være vanskelig å se forskjell på pysjamas og vanlig dresser. Både med og uten føtter egentlig. Finnes det noen triks her? Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Body med lange ben? Sikkert det jeg kaller dress. Eller er de tynne kanskje? For jeg har noen dresser, men de er jo ikke tynne og jeg kunne ikke hatt det under noe annet, da må jeg i så fall ha noe under de. Strømpebukse eller noe. Hehe godt jeg ikke er aleneJeg sliter med å skjønne hva som skal hvor også jeg Skjønner ikke babyklær! Har noen bodyer med lange ben som jeg mener ikke er nattklær. Skal de under annen bukse? Merker jeg bekymrer meg litt for å kle på ungen helt feil Og nei, jeg er ikke vant med unger
Da er det bare nameit i så fall hehe. Jeg var inne på hm.no og polarn og pyret for å se hvordan jeg skulle sortere klær hehe. Fikk litt hjelp daJeg vet at på Name it sine klær kan du se på vaskelappen hva stylenavnet er - og der skal det stå nightsuit hvis det er pysj men andre merker vet jeg ikke, siden jeg ikke har vært borte i noen andre babyklær enda
Det er en tynn en i ull. Ser ut som denne her. Synd det ikke står på siden hva den er tilBody med lange ben? Sikkert det jeg kaller dress. Eller er de tynne kanskje? For jeg har noen dresser, men de er jo ikke tynne og jeg kunne ikke hatt det under noe annet, da må jeg i så fall ha noe under de. Strømpebukse eller noe. Hehe godt jeg ikke er alene
Det tror jeg nesten jeg ville tatt for å være en ullpysj. Reflex heldress liksom, hva er det heheDet er en tynn en i ull. Ser ut som denne her. Synd det ikke står på siden hva den er til
De er kjempe fine, så det skjønner jeg men hva har du under i så fall?Hva tenker dere om heldressene til lilleba? Står på prislappen at det er pysj, men jeg syns de er så fine at de må brukes på dagtid
http://www.lilleba.no/prod.php?id=202436
Dressene er laga av bambus, så de er varmeregulerende. Men så lenge det ikke er for varmt så er det jo greit med en body under evt ingenting..De er kjempe fine, så det skjønner jeg men hva har du under i så fall?
Godt å høre tenkte at jeg må jo bli en håpløs mor om jeg ikke kan se forskjell på klærne hahahaBruk det slik du synes passer! Har ingen betydning om babyen har pysj heile dagen, så lenge det er behagelig
Sent from my iPad using BV Forum