Forskjell på klær

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Ett dumt spørsmål, men jeg syns noen ganger det kan være vanskelig å se forskjell på pysjamas og vanlig dresser. Både med og uten føtter egentlig. Finnes det noen triks her? Hehe

Nei har nok ikke det :) jeg satt og sorterte klær og da merket jeg at jeg ble litt sånn: hm, hva er det som egentlig er pysjamas og hva er sparkebukser/dresser :D gikk inn på nettsidene til noen av butikkene og så hvilken kategori de lå under hehe

Har ikke lyst til at noen skal komme og fortelle meg at sønnen min har på seg pysj hele dagen haha :P :P

Jeg sliter med å skjønne hva som skal hvor også jeg :p Skjønner ikke babyklær! Har noen bodyer med lange ben som jeg mener ikke er nattklær. Skal de under annen bukse? Merker jeg bekymrer meg litt for å kle på ungen helt feil :p Og nei, jeg er ikke vant med unger ;)

Jeg vet at på Name it sine klær kan du se på vaskelappen hva stylenavnet er - og der skal det stå nightsuit hvis det er pysj ;) men andre merker vet jeg ikke, siden jeg ikke har vært borte i noen andre babyklær enda :)

Jeg sliter med å skjønne hva som skal hvor også jeg :p Skjønner ikke babyklær! Har noen bodyer med lange ben som jeg mener ikke er nattklær. Skal de under annen bukse? Merker jeg bekymrer meg litt for å kle på ungen helt feil :p Og nei, jeg er ikke vant med unger ;)
Body med lange ben? Sikkert det jeg kaller dress. Eller er de tynne kanskje? For jeg har noen dresser, men de er jo ikke tynne og jeg kunne ikke hatt det under noe annet, da må jeg i så fall ha noe under de. Strømpebukse eller noe. Hehe godt jeg ikke er alene :D

Jeg vet at på Name it sine klær kan du se på vaskelappen hva stylenavnet er - og der skal det stå nightsuit hvis det er pysj ;) men andre merker vet jeg ikke, siden jeg ikke har vært borte i noen andre babyklær enda :)
Da er det bare nameit i så fall hehe. Jeg var inne på hm.no og polarn og pyret for å se hvordan jeg skulle sortere klær hehe. Fikk litt hjelp da
:D

Body med lange ben? Sikkert det jeg kaller dress. Eller er de tynne kanskje? For jeg har noen dresser, men de er jo ikke tynne og jeg kunne ikke hatt det under noe annet, da må jeg i så fall ha noe under de. Strømpebukse eller noe. Hehe godt jeg ikke er alene :D
Det er en tynn en i ull. Ser ut som denne her. Synd det ikke står på siden hva den er til :p

Bruk det slik du synes passer! Har ingen betydning om babyen har pysj heile dagen, så lenge det er behagelig :)

Sent from my iPad using BV Forum
Godt å høre :D tenkte at jeg må jo bli en håpløs mor om jeg ikke kan se forskjell på klærne hahaha :P

Back
Topp