Forskjell på jente- og guttemager?

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Syns min første mage med gutt var så struttete, satt høyt oppe og merket flere spark høyere opp.

Denne gangen er det en jente og syns magen er så lavt nede og sparkene er mer ned i bekkenet.

Noen med input? :-p

Hehe, med nr 2 fortalte alle meg at jeg hadde typisk jentemage, fordi den var så lav og bred. Fasongen kom av at jenta lå på tvers da, ikke noe jeg tenker på som spesielt for jenter, men helt utrolig hvordan folk insisterte på det. :D :P

Med mine 2 gutter hadde jeg spiss mage og langt nede. Denne gangen med jente er den like spiss, men mye høyere oppe. Ingen typisk bred jentemage hittil iallfall.

Hadde liten mage forrige gang med jente, men la på meg mye på resten av kroppen :-) nå med gutt så har jeg bare lagt på meg på magen og den er større

Jeg har typisk jentemage og venter gutt ;) trur jeg har hatt samme mage hvert svangerskap... Blir to gutter og en jente tilsammen :)

nå er ikke magen blitt noe særlig større enda, så vet ikke helt. hadde jente sist, og da var magen gigasvær på slutten og jeg bar lavt. tror fasongen er samme nå, bare den er mindre. er en gutt nå.

Back
Topp