Forsinket mens over en uke, negativ test?

:Twinni

Elsker forumet
Julibarna 2019
JuniJubel2021
Skjønner ikke hvor tanta blir av :bag:
Skulle hatt tr for en uke siden, men ingen tegn til den..
Har hatt 5 uker mellom tr, men aldri 6 uker. Men kan noe skimtes på testen? :nailbiting:
3CFF692D-022C-4837-8B3A-2A59E4EA5ED6.jpeg
98D3F893-E675-499D-8D46-D3A213969D37.jpeg

Vil tro at eggløsningen var forsinket uansett; for om du er 1 uke på overtid ville testen vært positiv (.. i 99% av tilfellene; det finnes et par unntak).
Det betyr ikke at du ikke kan ha blitt gravid ;)
Noen ganger blir bare EL forsinket. Litt sånn.. "nope, prøv igjen senere". Du får bare fortsette å teste til det skjer noe :)
Forøvrig, synes jeg ikke rfsu sine tester er spesielt sensitive (ligner på dem i alle fall?) :P

Ser ingen strek.. men, nattlys på tlf osv :P
Lykke til!

Vil tro at eggløsningen var forsinket uansett; for om du er 1 uke på overtid ville testen vært positiv (.. i 99% av tilfellene; det finnes et par unntak).
Det betyr ikke at du ikke kan ha blitt gravid ;)
Noen ganger blir bare EL forsinket. Litt sånn.. "nope, prøv igjen senere". Du får bare fortsette å teste til det skjer noe :)
Forøvrig, synes jeg ikke rfsu sine tester er spesielt sensitive (ligner på dem i alle fall?) :p

Ser ingen strek.. men, nattlys på tlf osv :p
Lykke til!
Helt negativ i dag. Ja, tror el var forsinket denne gangen. Jeg blir gal av å ikke vite hvor jeg er i syklus :hilarious:

Helt negativ i dag. Ja, tror el var forsinket denne gangen. Jeg blir gal av å ikke vite hvor jeg er i syklus :hilarious:

Kjedelig.. men får bare gønne på på soverommet, i tilfelle :P

Jeg synes det er kjekt å tempe eller teste når jeg er all in på prøving. Når syklusen PLUTSELIG er helt på bærtur, så er det greit :p

Back
Topp