Forsiktig....

FrøkenSnuppelure

Glad i forumet
Jeg flytter forsiktig inn her med termin 4. Januar... Syns ikke testene blir få veldig mye sterkere, men de blir ikke svakere heller. Ikm imorgen.

B pluss var omtrent like sterk i går og idag...

Igår:
ba0cf24eb0e5ec8940d1ab35540550da


Og idag:
bda31b90f9fd81151d60bdd90cd02545


Og dette er billigstrimmelrekken min.
a283c81e0738ae2d33708fa560d9676e


Tørr ikke helt tro det enda, men en eller annen gang må jeg jo det...:)

Hva tenker dere?
 
Gratulerer! :D Skal mye til for at testene skal bli mye sterkere på bare en dag, så syns stigningen ser helt fin ut! :)
 
2b3a19398e97bc28af999592de9c2774


Nederste fra idag - ikm og 13 dpo.
Syns stigningen er så himla treig!
Går på Lutinus så tr vil jo ikke komme uansett så da er spørsmålet hvor lenge jeg bør fortsette å teste før jeg slapper av? Med min stigning?
 
Hmmm jenter....
Nå er jeg hos mamma og pappa så jeg har jo ikke tester å sammenligne med.
Nå er det to døgn siden jeg tok CB plus og hadde derfor forventet en ganske mye sterkere test idag tidlig.:(
Den er akkurat like sterk, sambo mener kanskje en minimal anelse sterkere men det er ikke mye.
Billigstrimlene er og blir helt like tror jeg...

Hva kan dette bety? Er løpet kjørt hvis hcg ikke stiger raskt nok?

Det går jo ikke an å sammenligne bilder heller fordi jeg er på et helt annet sted med helt annet lys... Så på bildet her ser den jo mye sterkere ut. Jeg blir gal! 14 dpo idag og bildet under er tatt ti min etter tidsfristen.
 
Last edited:
Dette går helt sikkert fint :) tror det er lurt å slutte å ta tester når man har fått flere positive! Syns det ser ut som du har hatt en fin stigning, også har de stabilisert seg litt nå. Så lenge du har så positive tester og ikke har fått mensen kan du regne med at du er gravid og at alt er OK. Hvis du mister kan du jo dessverre uansett fortsette å ha positive tester lenge. Da jeg hadde MA for noen måneder siden hadde jeg kjempehøy HCG hvertfall en uke etter at embryoet egentlig døde, så jeg regner med at en testene hadde sett klink positive ut lenge. Det er heller ingen vits i å sammenligne ulike merker, og som du sier er det vanskelig å si når man ikke har testene ved siden av hverandre. Tror du kan lene deg tilbake og kose deg med at du er gravid ❤️ Hvis du klarer det og det skulle gå galt har du jo uansett hatt det fint imens du var gravid Jeg er ikke noe god til å følge mine egne råd, altså, men det er hvertfall dette jeg prøver å fortelle meg selv
 
Back
Topp