Forsiktig optimist.

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Skulle hatt mensen på fredag, nå er jeg 3 dager over tiden. Hadde en MEGET svak test i dag, noe jeg synes er litt underlig siden den burde vært mye sterkere siden jeg er 3 dager over tiden. Men.. Positiv er positiv ;) Velger foreløpig å være optimist. De to siste gangene har det vært likt som dette, har ikke testet positivt før endel dager over forventet mens, og det endte i SA begge gangene.. Så kryss fingrene for meg og spiren jenter!

Foreløpig termin er 3 november, så får vi vente å se. Skal ta en ny test på onsdag, viser den sterkere strek,så kommer jeg til å ta en digitaltest i løpet av helgen.
 
Så spennende! Jeg har også termin 3 november og har hatt to SA. Krysser fingrene for at spirene våre klamrer seg fast denne gangen! Har du bilde av testen?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tviler på at streken synes på noe bilde ;) Den er så svak at jeg nesten lurer på om den er innbilning.. Men skal se om jeg får til å legge ut bilde om den blir sterkere :) Har en bråte billigtester liggende, så her blir det nok endel testing framover fram til streken blir sterk, eller det skjer noe annet.
 
Ja, fortsatt ikke noe sterkere strek.. Men har jeg gitt meg selv en testepause ;) Blir jo smågal av å få sånne uklare streker.. Så skal ikke teste før lørdag!
 
Første min var også svak, men fikk lurt den m på bilde etter mye om og men:)
 
Fortsatt ingen tydelig strek, og fortsatt ingen mens,.. 8 dager over i dag.. Er bare merkelig... Håper fortsatt!
 
Fortsatt ikke noe tydelig strek. På fredag er jeg 14 dager over. Tror jeg kan melde meg ut herifra. Satser på at jeg kan bli medlem av en av de tidligste 2015 gruppene om noen måneder :) Lykke til alle sammen!
 
Back
Topp