Forsikringer

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Hvilke forsikringer har dere? Vi er i gang å ser gjennom vårt og skal samle alle på samme sted. Vi får anbefalt å ha uførepensjon, som koster en del i mnd., men som gir en ekstra månedlig utbetaling hvis man skulle blir arbeidsufør i en kortere eller lengre periode.

Dere som jobber i stat og kommune - hva vet dere om hvilke forsikringer dere har via jobben? Jeg synes det er vanskelig å finne skikkelig svar på, men tror jeg har ulykke, død og reise(noe begrenset) via kommunen..

har selvsagt innbo, hus, bilforsikringer, samt en god barneforsikring i tillegg.
 
Ingen som har innspill? ;) kanskje ikke så babyrelatert, men familierelatert :anyone:Heartbigred
 
Vi betaler for en god personforsikring som tilfelle min død eller samboers død sikrer at vi kan beholde huset (og vi har opplyst om at den andre parten i vårt forhold skal ha de pengene). I tillegg dekker den eventuelle (fødsels)skader og gir den parten det gjelder nok til at huset blir betalt ned så økonomi ikke skal være et problem om noe gjør oss ufør. Ellers det vanlige og senere også en barneforsikring som skal følge barnet til det blir voksent.:happy:
 
Back
Topp